شناسهٔ خبر: 34229388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برقراری روزانه ۲۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ خراسان رضوی

خبرگزاری صداوسیما

روزانه حدود ۲۰ هزار تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ خراسان رضوی برقرار می شود که ۵۰ درصد آنها منجر به عملیات فوریت های پلیسی می‌ شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش  خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی امروز در سبزوار با بیان این مطلب گفت: نیروی برقراری روزانه ۲۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ خراسان رضویانتظامی با تمام تجهیزات و نیروهای خود آماده مقابله با هرگونه تهدید علیه امنیت شهروندان است.
سردار محمد کاظم تقوی افزود: امسال نیروی انتظامی بر مبنای رهنودهای رهبر معظم انقلاب برای پیشبرد اهداف سازمانی ۱۲ اولویت را برنامه ریزی کرده است.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی سبزوار افزود: این شهرستان دروازه ورودی خراسان رضوی و پذیرای مشتاقان زیارت حضرت امام رضا (ع) است و بیش از ۶۵ درصد زائرانی که قصد تشرف به بارگاه منور رضوی را دارند از جاده‌های سبزوار عبور می‌کنند.
سردار تقوی ادامه داد: شهرستان سبزوار باید در امنیت جاده‌ها و مأمن زائران سرآمد باشد.
وی افزود: از آنجا که زائران حرم حضرت امام رضا (ع) فاصله طولانی کویر شهرستان شاهرود در استان سمنان به سبزوار را طی می‌کنند تلاش نیروی انتظامی ایجاد شرایط مطلوب در این مسیر و کاهش سوانح جاده‌ای است.
سردار تقوی اظهار داشت: جاده‌های سبزوار، از شاهراه‌های کشور در زمینه‌های مختلف است بطوریکه پارسال بزرگترین محموله مواد مخدر استان از این جاده‌ها کشف شد.

نظر شما