شناسهٔ خبر: 34224232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون مساجد یزد:

۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد یزد برنامه اوقاف فراغت اجرا می کنند

یزد- مدیر ستاد هماهنگی کانون مساجد یزد از اجرای برنامه های اوقات فراغت در ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی گرجی در نشست خبری اظهار داشت: در سطح استان ۸۳۳ مورد کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می‌کند که از این تعداد ۶۰۰ مورد به برنامه‌های اوقات فراغت می‌پردازد.

وی با پیش بینی حضور ۳۰ هزار نفری در کلاس‌های اوقات فراغت این کانون‌ها در ایام تابستان بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته کلاس‌های اوقافت فراغت از ابتدای تیر ماه تا نیمه شهریور ماه دایر است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون مساجد یزد به اشاره به اینکه سعی شده در برگزاری برنامه‌های اوقافت فراغت نیازمندی‌های نسل جدید دیده شود، بیان کرد: سعی شده در این برنامه موضوع «هنر» به صورت جدی تری دیده شود از این منظر برنامه‌هایی نظیر داستان نویسی و… پیش بینی شده است.

حجت الاسلام گرجی در ادامه سخنان خود از راه اندازی رادیو مسجد در یزد خبرداد و کفت: این اقدام یکی از مهمترین برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد به شمار می‌رود که به زودی در استان دایر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد این رادیو فرصت مناسبی برای بچه‌های مسجد است، عنوان کرد: علاوه بر این برگزاری همایش نویسندگان مسجدی نیز به زودی با حضور ۱۵ استان پیش بینی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون مساجد یزد گفت: در این راستا از هر استان دو نویسنده در یزد آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

حجت الاسلام گرجی با اشاره به موضوع کیفیت فعالیت‌ها در کانون مساجد نیز بیان کرد: از نظر کمیت تعداد کانون‌های مساجد رقم بالایی است اما از نظر کیفی کانون‌هایی که به کیفیت کار توجه ویژه داشته باشند زیاد نیستند.

نظر شما