شناسهٔ خبر: 34215413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح دفتر مجمع خیرین ازدواج استان اردبیل در آینده نزدیک

سرپرست گروه ستاد ساماندهی امورجوانان استان اردبیل گفت: رویدادهای فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهنام مظاهری در جلسه ساماندهی امور جوانان از اهم برنامه‌های تدوین شده در هفته ازدواج و ایجاد بستری مناسب در راستای تحقق اهداف فرهنگی واجتماعی با مشارکت حداکثری دستگاه‌های متولی در این زمینه خبر داد.

وی با اشاره به نشست خیرین ازدواج با نماینده محترم ولی فقیه و استاندار به مناسبت هفته ازدواج افزود: در طول هفته ازدواج دفتر مجمع خیرین استان اردبیل افتتاح و تمامی برنامه‌های اجرایی در سطح استان به صورت موازی در تمامی شهرستان‌های تابعه نیز برگزار خواهد شد.

سرپرست گروه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل اضافه کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان ضمن اجرای رویداد فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج، جهت تسهیل در پیشبرد برنامه‌های مدون دستگاه‌های اجرایی اهم سرفصل‌های پیشنهادی را در چندین بخش مجزا ارائه می‌کند.

مظاهری به اهم برنامه‌های هفته ازدواج اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی، مهارت‌های زندگی با رویکرد تحکیم خانواده، اهدای کمک هزینه ازدواج توسط مجمع خیرین ازدواج استان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، ترویج ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار، الگوسازی سبک زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، نشست و هم‌اندیشی با جوانان و بررسی مسائل روز ازدواج جوان به مناسبت هفته ازدواج، تجلیل از فعالین و خیرین ازدواج و برگزاری جشن ازدواج از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هفته ازدواج از ۱۲ مرداد تا ۱۸ مرداد ماه هر سال برگزار می‌‌گردد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۲۱

نظر شما