شناسهٔ خبر: 34205871 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام های توئیتری وزیر خارجه کشورمان؛

ایران هیچ دشمنی با مردم آمریکا ندارد

محمد جواد ظریف نوشت مردم و دولت ایران هیچ دشمنی با مردم آمریکا ندارند ما فقط می خواهیم هیچکس در امور داخلی مان مداخله نکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به گفتگویش با شبکه پی بی اس آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: مردم و دولت ایران هیچ دشمنی با مردم آمریکا ندارند ما فقط می خواهیم هیچکس در امور داخلی مان مداخله نکند.

­

ثابت شد آنچه باید می شد 

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به پیام توییتری حسام الدین آشنا در صفحه توییتر خود نوشت :ثابت شد آنچه باید می شد.
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور ایران در پیام توییتری نوشته بود معلوم است اختیار تصمیم گیری ظریف بیشتر از رئیس جمهور آمریکاست. چون ایران هنوز آنچه را که او امضا کرده اجرا می کند و آمریکا آنچه را که رئیس جمهورش امضا کرده، نقض کرده است

 
انگلیس از شراکت با آمریکا در تروریسم اقتصادی دست بردارد
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان گفت اقدامات ایران در جهت حمایت از قوانین بین المللی است.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: برخلاف دزدی دریایی در تنگه جبل الطارق، اقدامات ما در خلیج فارس برای حمایت از قوانین بین المللی دریایی است. همانطور که در نیویورک گفتم این ایران است که امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز را تضمین می کند. انگلیس باید از اینکه شریک جرم آمریکا در تروریسم اقتصادی باشد دست بردارد.

نظر شما