شناسهٔ خبر: 34200680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده دشتی و تنگستان:

اسکله خورشهاب و لاور ساحلی به سازمان بنادر واگذار شود

بوشهر - نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اسکله خورشهاب و لاور ساحلی به سازمان بنادر واگذار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال‌الدین شهریاری ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت اسکله‌های شهرستان دشتی و تنگستان بیان کرد: باید از پیگیری‌ها و اقدامات استاندار در راستای تسریع در انجام امور مربوطه به اسکله‌های شهرستان دشتی و تنگستان نهایت قدردانی را داشته باشم، کار جهادی انجام دادن و در راستای اقتصاد مقاومتی عمل کردن یعنی همین اقدامی که استاندار بوشهر انجام داده است.

وی افزود: یکی از چالش‌های شهرستان‌های دشتی و تنگستان، بیکاری است و باید ظرفیت‌های جدید اشتغال را ایجاد کنیم که نمونه آن ایجاد بنادر است که فرصت سرمایه گذاری و اشتغال را فراهم می‌کند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان خواستار واگذاری اسکله خورشهاب به سازمان بنادر و دریانوردی با هدف سرمایه گذاری در این اسکله شد و بیان داشت: این کار زمینه سرمایه گذاری و اشتغال را هم فراهم خواهد کرد و زمینه‌ای برای ساماندهی صادرات مواد معدنی هم خواهد بود.

شهریاری در مورد اسکله لاور ساحلی هم اظهار داشت: با توجه به جلساتی که با مسئولان سازمان بنادر داشتیم برای توسعه اسکله توسط سازمان بنادر، مالکیت این اسکله ابتدا باید به سازمان بنادر واگذار شود تا بعد از آن سازمان بنادر سرمایه گذاری مورد نظر را انجام دهد.

وی گفت: واگذاری اسکله لاور ساحلی به سازمان بنادر با هدف توسعه و ایجاد اشتغال و واگذاری اسکله خور شهاب با هدف ایجاد بندر صادرات مواد معدنی فرصت بسیار خوبی برای توسعه این مناطق و ایجاد اشتغال در استان است.

نظر شما