شناسهٔ خبر: 34191598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیام آور صلح و دوستی وارد هرمزگان شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: عضو دونده سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، به عنوان سفیر صلح و دوستی در ایران، وارد استان هرمزگان شد.

صاحب‌خبر -

سحر رفیعی بندری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: مجتبی یادگاری عضو جوان جمعیت هلال احمر شهرستان اراک به عنوان سفیر صلح و دوستی در ایران، مسیر ۱۰ کیلومتری تمام استان‌های کشور را طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، می‌دود تا پرچمدار این نماد جهانی بوده و صلح و دوستی را با این سبک به تصویر بکشد.

وی افزود: این دونده با ورود به استان هرمزگان 10 کیلومتر از نوار ساحلی شهر بندرعباس را با شعار فراگیر شدن صلح جهانی در دنیا دوید.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: ترویج فرهنگ صلح و دوستی در جامعه، دوری از هر گونه خشونت، آشنایی مردم با اهداف هلال احمر از اهداف اجرای این طرح است.

سفیر صلح و دوستی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نیز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: انگیزه من از انجام این کار، ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری، فرهنگ اسلامی، صلح و دوستی بین‌الملل و ورزش همگانی بوده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جنگ امروز، جنگ فرهنگی است و جوانان ما باید داری اعتماد به نفس و خودباوری باشند و با این نوع تهاجم دشمن مقابله کنند.

مجتبی یادگاری اضافه کرد: بنده هم به عنوان یکی از جوانان این مرز و بوم بر خود لازم دانستم تا با هر آنچه که در توانم هست با تهاجم فرهنگی دشمن در سطح کشور مقابله کنم.

عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر عنوان کرد: هدف اصلی من به عنوان سفیر صلح و دوستی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، فراگیر شدن صلح جهانی در دنیا بوده و طبق برنامه‌ریزی‌های جمعیت هلال احمر استان مرکزی، معاونت امور جوانان این جمعیت و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان سفیر صلح و دوستی هلال احمر، ۱۰ کیلومتری تمام استان‌های کشور را دویده و پیام رسان شعار ”فراگیر شدن صلح جهانی در دنیا» باشم.

یادگاری ادامه داد: در ابتدا از اراک، اصفهان و قم شروع کرده و در روزهای بعد به ترتیب مسیر استان‌های سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، یزد، فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، ایلام، همدان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز و تهران را خواهم پیمود.

گفتنی است، در آیین دویدن این دونده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر،رئیس هیات دو ومیدانی و کارشناس ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان حضور داشتند.

انتهای پیام /۸۸۰۴۰/ح

نظر شما