شناسهٔ خبر: 34188621 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اصرار ترامپ بر تکرار ادعای واهی در مورد پهپاد ایرانی

رئیس جمهور آمریکا با وجود اثبات دروغین بودن ادعایش، بار دیگر مدعی شد که کشتی جنگی این کشور در تنگه هرمز یک پهپاد شناسایی ایران را هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، در حالی که تصاویر رصد ناو آمریکایی «یو اس اس باکسر» از سوی پهپاد سپاه پاسداران واهی بودن ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر هدف قرار گرفتن آن را اثبات می کند ترامپ بار دیگر بر این ادعا پافشاری کرد.

بر این اساس وی گفت آمریکا مطمئن است که یک پهپاد ایرانی را هدف قرار داده و آمادگی دارد که بار دیگر نیز به چنین تحرکاتی پاسخ دهد.

ساعاتی پیش روابط عمومی کل سپاه با انتشار تصاویر رصد ناو آمریکایی، سند واهی بودن ادعای رئیس‌جمهور آمریکا در سرنگون کردن پهپاد ایرانی در تنگه هرمز را ارائه کرد.

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی نیروی هوا فضای سپاه، ایران در اجرای مأموریت‌های جاری، ورود ناوچه امریکایی «یو اس اس باکسر» و ۵ فروند شناور همراه را به طور کامل و از لحظه ورود به تنگه هرمز، به مدت سه ساعت تحت رصد کامل و نظارت دقیق داشته است و در این مدت پایگاه‌های پهپادی خودی، هیچ گونه اقدام غیرمتعارف و تهدید کننده‌ای از سوی نیروهای تروریستی آمریکا در ناو مذکور را ثبت و مشاهده نکرده‌اند.

نظر شما