شناسهٔ خبر: 34184640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شاهین‌شهر آماده جذب سرمایه‌گذار

مدیر کل فنی‌وحرفه‌ای استان اصفهان گفت: شاهین‌شهر پتانسیل بالایی برای جذب سرمایه‌گذار دارد. آرش اخوان در حاشیه تودیع و معارفه

صاحب‌خبر -
مدیر کل فنی‌وحرفه‌ای استان اصفهان گفت: شاهین‌شهر پتانسیل بالایی برای جذب سرمایه‌گذار دارد.
آرش اخوان در حاشیه تودیع و معارفه مدیران فنی و حرفه ای شاهین شهر، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در شاهین شهر، با اشاره به ساختار صنعتی و مهاجرپذیری شاهین‌شهر اظهار کرد: شاهین شهر پتانسیل بسیار خوبی در جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری دارد. 
وی افزود: از ظرفیت‌ها و پتانسیل شاهین‌شهر به دلیل عدم هماهنگی و هم‌سویی سازمان‌های مختلف با این سازمان استفاده بهینه نشده‌ است.
مدیر کل فنی‌وحرفه‌ای استان اصفهان اضافه کرد: باید هماهنگی و همدلی میان سازمان‌فنی‌وحرفه‌ای، صنعتگران و بخش خصوصی ایجاد شود که از موازی‌کاری جلوگیری و در راستای ایجاد شغل و هم‌افزایی گامی موثر برداشته‌ شود.
اخوان با اشاره به سیستم آموزشی دوگانه افزود: باید رویکردی تخصصی به نیاز شهر داشته باشیم، که بتوانیم مهارت‌های مورد نیاز جامعه برای اشتغال را آموزش دهیم.
مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان اصفهان نیاز انسان به آموزش را مادام‌العمر دانست و ادامه داد: کارفرماها و کارگران بنگاه‌های اقتصادی صنعتی، مربیان آموزشگاه‌ها و عموم مردم برای به روز شدن اطلاعات و توانایی‌های خود به آموزش‌های کاربردی و مستمر نیازمند هستند.
به گزارش ایسنا، علی چیوائی به عنوان رئیس جدید مرکز فنی‌وحرفه‌ای شاهین‌شهر انتخاب شد. در این آئین از زحمات سید علیرضا مظفری، رئیس قبلی تقدیر و تشکر شد. 

انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما