شناسهٔ خبر: 34184593 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آمریکایی‌ها در توهم ساقط کردن پهپاد ایرانی هستند

امام جمعه نطنز گفت: در حالی که هیچ منبع رسمی و یا تصویر ماهواره‌ای ساقط شدن پهپاد ایرانی را تایید نکرده است، آمریکایی‌ها در توهم این موضوع هستند که

صاحب‌خبر -
امام جمعه نطنز گفت: در حالی که هیچ منبع رسمی و یا تصویر ماهواره‌ای ساقط شدن پهپاد ایرانی را تایید نکرده است، آمریکایی‌ها در توهم این موضوع هستند که نشان از ترس و عجز آنها دارد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در نطنز، حجت الاسلام والمسلمین روح الله امینی در خطبه های نمازجمعه این هفته در نطنز، اظهار کرد: امروز آمریکا هم تمایلی به درگیری نظامی با ایران ندارد چرا که قدرت نظامی بالای ایران عامل بازدارنده است.
وی افزود: لابی های صهیونیستی و اسرائیلی در آمریکا است که همچنان ایران را تهدید می کند و آنها هم شهامت حمله ندارند، چرا که از قدرت بالای نظامی ایران هراس دارند.
امام جمعه نطنز گفت: آنقدر در مقابل قدرت نظامی ایران کم آورده اند که به دروغ می گویند یک پهپاد ایرانی را سرنگون کرده ایم.
وی تصریح کرد: در حالی که هیچ منبع رسمی و یا تصویر ماهواره ای ساقط شدن پهپاد ایرانی را تایید نکرده است، آمریکایی ها در توهم این موضوع هستند که نشان از ترس و عجز آنها دارد.
امینی خاطرنشان کرد: زیرساخت های انقلاب اسلامی ایران باعث شده تا ایران در مقابل تحریم های یک جانبه و توطئه های آمریکایی ها ایستادگی کند و اگر هر کشور دیگری درگیر این تحریم ها بود از هم پاشیده بود.
وی گفت: امروزه مشکل اصلی ما میدان ندادن به نیروهای انقلابی و نیروهای جوان است، چرا که جوانان ما همیشه مسیر موفقیت ایران را هموار کرده اند.
کد خبرنگار: 13093

انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما