شناسهٔ خبر: 34183016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نگینی که 33 ماه تعطیل شد؛ روایت آنچه بر پتروشیمی اصفهان گذشت

مدیرعامل پتروشیمی اصفهان گفت: پتروشیمی اصفهان در واگذاری به بخش خصوصی لطمه دید و به فرد ناصوابی واگذار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اکبر ترکان پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه مجموعه ورزشی چند منظوره شرکت پتروشیمی اصفهان با بیان اینکه پتروشیمی اصفهان نگین پتروشیمی‌های کشور بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر به 230 شرکت محصولات خود را ارائه می‌کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی اصفهان با اشاره به بررسی پرونده مفسدان اقتصادی عنوان کرد: پتروشیمی اصفهان در واگذاری به بخش خصوصی از فسادی که امروز مطرح شده لطمه دید و به فرد ناصوابی واگذار شد.

وی ادامه داد: به دلیل مدیریت نادرست آن فرد، در 33 ماه شرکت به تعطیلی می‌رسد و پس از آن کارکنان حدود 10 ماه در خیابان‌ها مقابل وزارت نفت و استانداری اقدام به برگزاری تجمع می‌کردند.

ترکان با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 160 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند، عنوان کرد: سال گذشته در زمینه‌های مختلف رکوردهای جدید را به ثبت رساندیم.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به صادرات صورت گرفته ارزآوری را برای کشور رقم زدیم و آن را در سامانه نیما عرضه کردیم، عنوان کرد: 50 هزار تن، مقداری است که در سال گذشته بیش از برنامه‌ریزی قبلی تولید کردیم.

مدیرعامل پتروشیمی اصفهان در پایان با اشاره به چالش‌های کارکنان این شرکت اذعان کرد: اکثریت نیروهای مجموعه در تهیه مسکن و در نیازهای حداقلی زندگی مشکل دارند، افتتاح مجموعه ورزشی که امروز انجام شد قدمی  در راستای بهبود شرایط کاری این افراد است.

به گزارش فارس، ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره شرکت پتروشیمی اصفهان از آبان 97 آغاز شد و طی کمتر از یک سال به پایان رسید، در کنار زمین ورزشی چند منظوره (فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال) سالن بدنسازی و سالن تنیس روی میز و بیلیارد نیز قرار گرفته است؛ مجموعه ورزشی پتروشیمی اصفهان صبح امروز با حضور فرماندار شاهین‌شهر، مسؤولان این شرکت و جمعی از پیشکسوتان ورزش افتتاح شد.

انتهای پیام/63064/ح/و

نظر شما