شناسهٔ خبر: 34182172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیاده‌روی اربعین نماد دلدادگی به آرمان‌ها

فرمانده سپاه فجر پیاده‌روی اربعین را نماد دلدادگی به آرمان‌های عاشورا دانست و گفت: این حرکت بزرگ فرصتی بی‌نظیر برای ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز و به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با مسئولان کمیته‌های مردمی موکب احمد بن موسی (ع) استان فارس با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین یکی از نمادهای عشق و دلدادگی محبان اهل‌بیت (ع) به آرمان‌های عاشورایی است، گفت: این حرکت بزرگ فرهنگی یکی از تأثیرگذارترین حرکت‌های اجتماعی و مردمی در راستای ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) و معرفی فرهنگ حسینی به ملت‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه حرکت اجتماعی اربعین بهترین بستر برای کار فرهنگیِ تأثیرگذار است، گفت: دست‌اندرکاران موکب‌ها، نیروهای جهادی و خادمان حسینی علاوه بر خدمت‌رسانی به زائران توجه ویژه خود را به برگزاری   برنامه‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی در حاشیه برگزاری این رویداد بزرگ معطوف کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه برپایی موکب احمد بن موسی (ع) در راستای خدمت‌رسانی به زائران یکی از افتخارات استان فارس است، گفت: این موکب خدمات رفاهی مناسب را به زائران اربعین حسینی ارائه کرده و علاوه بر خدمات رفاهی مجموعه از برنامه‌های متنوع و خلاقانه فرهنگی و دینی برای زائرانی که در موکب احمد بن موسی (ع) استان فارس اسکان داشته باشند برگزار خواهد شد.

سردار غیاثی با تأکید بر اینکه فرهنگ عاشورایی و حسینی مایۀ اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی است، گفت: اِقبال و حضور مخاطبان و جوانان مسلمان از سراسر جهان اسلام در پیاده‌روی اربعین حسینی یک گام بزرگ در راستای ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) و ایجاد وحدت و محبت در بین امت‌های اسلامی است.

انتهای پیام/76018

نظر شما