شناسهٔ خبر: 34180549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس فدراسیون بدمینتون:

میزبانی سمنان برای مسابقات بدمینتون جام فجر بررسی می‌شود

سمنان - رئیس فدراسیون بدمینتون، با اشاره به اینکه سمنان ظرفیت‌های خوبی برای میزبانی رویدادهای ورزشی را دارد، گفت: میزبانی این استان برای مسابقات بین المللی جام فجر بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر پوریا صبح آدینه در دیدار با نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده سمنان، ضمن اشاره به درخواست میزبانی سمنان از مسابقات بین‌المللی و جام فجر بدمینتون بیان کرد: استان سمنان در برگزاری مسابقات بین المللی امکانات خوبی را فراهم کرده و نشان داده که می‌تواند میزبانی مسابقات را بر عهده گیرد.

وی با بیان اینکه استان سمنان همجوار تهران است شرایط میزبانی را به نحو شایسته ای دارد، افزود: موضوع میزبانی سمنان از مسابقات بدمینتون بین‌المللی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بررسی خواهد شد.

میزبانی رقابت‌های ورزشی فرصت خوبی برای سمنان

نماینده سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس نیز ضمن اشاره به ظرفیت‌های استان سمنان در حوزه ورزشی، گفت: برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی فجر در سمنان می‌تواند هم سبب جذب جوانان بیشتری به این رشته جذاب شود و هم ظرفیت‌های میزبانی سمنان را محک بزند چرا که معتقدیم این شهرستان توانمندی میزبانی چنین رویدادی را دارد.

احمد همتی بیان کرد: سمنان میزبان مسابقات جوانان بوده اما این مسابقات برگزار نشد و به نظر می‌رسد مسابقات بین‌المللی جام فجر می‌تواند بهترین فرصت را برای میزبانی یک رویداد بزرگ به سمنان دهد.

وی افزود: سال گذشته سمنان درخواست میزبانی مسابقات بین المللی فجر را داده بود اما امسال امیدواریم این میزبانی به استان برسد.

مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این نشست به بیان ظرفیت‌های ویژه استان در زمینه بدمینتون اشاره کرد و گفت: این رشته ورزشی به خصوص در حوزه بانوان دارای ظرفیت‌های عظیمی است که حضور بانوان شاهرودی و سمنان در تیم ملی طی سال‌های اخیر بیانگر این ظرفیت قلمداد می‌شود.

نظر شما