شناسهٔ خبر: 34171180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

باارسال لوح تقدیر:

آقاخانی مورد تقدیر معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان قرار گرفت

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان درراستای ایجاد بستر مناسب برای حضور بانوان در مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان از مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل قدردانی کرد .

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، مهین فرهادی زاد با ارسال لوح تقدیر درراستای ایجاد بستر مناسب برای حضور فعال و پر نشاط بانوان در مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان 2019 دراردبیل ازبهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل قدردانی کرد .
در متن لوح ارسالی آمده است؛
جناب آقای بهرام آقاخانی
مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان اردبیل
حضور موفق در میادین ورزشی یکی از ارزشمندترین افتخاراتی است که هر کشور بدان می بالد و به یقین توسعه و پیشرفت دراین عرصه ، مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که ، همواره جهت تعالی و ارتقا جایگاه میهن عزیزمان قدم برداشته و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ برای خویشتن می دانند .
اینک از عنایت ارزشمند جنابعالی به ورزش کشور و همت والایتان دربرگزاری شایسته و در خور توجه مسابقات لیگ ملت های والیبال (سال98) و ایجاد بستر مناسب برای حضور فعال و پر نشاط بانوان علاقمند به عنوان تماشاگر ، قدردانی و از خداوند منان توفیق روز افزون خدمتگزاران صدیق ملت درعرصه های مختلف زندگی را مسالت می نمایم .
مهین فرهادی زاده
معاون توسعه ورزش بانوان

نظر شما