شناسهٔ خبر: 34168846 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترامپ بار دیگر مدعی شد؛

قدرتمندترین اقتصاد آمریکا را ایجاد کرده ام!!!!!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد قدرتمندترین اقتصاد را در تاریخ این کشور ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد قدرتمندترین اقتصاد را در تاریخ این کشور ایجاد کرده است.
ترامپ در جمع حامیانش در کارولینای شمالی گفت : "مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت آرا طرح احمقانه استیضاح مرا رد کرد. این بدترین قطعنامه ای بود که من تاکنون درگیر آن بوده ام. من از دموکرات هایی که به ما رای داده اند قدردانی می کنم این طرح با 332 رای در برابر 90 رای رد شد. ما قوی ترین اقتصاد را در طول تاریخ داریم. اکنون آمارهای بیکاری در پایین ترین سطح قرار دارد و ما قدرتمندترین ارتش را ساخته ایم. ما بزرگ ترین لایحه کاهش مالیات ها را در طول تاریخ دولت های آمریکا تصویب کرده ایم. ما اقدامات زیادی برای مراقبت از نظامیان بازنشسته انجام داده ایم. کسانی که برای اسیتضاح تلاش می کنند اعتبارشان را از دست داده اند. آن چه که اکنون برای من به وقوع می پیوندد و اتهامات بی اساسی که ضد من مطرح می شود نباید هرگز ضد هیچ رئیس جمهور دیگری در این کشور رخ دهد. سیاست های اقتصادی ما در سه کلمه خلاصه می شود : شغل، شغل و شغل. ما از روز انتخابات تاکنون شش میلیون فرصت شغلی جدید ایجاد کرده ایم. زمانی که من این موضوع را برای اولین بار مطرح کردم هیچ کس آن را باور نمی کرد و رسانه هایی که خبرهای جعلی منتشر می کنند می گفتند وی مبالغه می کند. اکنون میزان بیکاری در میان آمریکایی های آفریقایی تبار و اسپانیایی تبار و آسیایی تبار به شدت کاهش یافته است."

<div id="video-display-embed-code_3741197"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2478436/3741197?width=340&height=240"></script></div>

دونالد ترامپ در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع چهار نماینده دموکرات در کنگره آمریکا اشاره کرد و گفت :" ایلهان عمر معتقد است که تروریسم ناشی از مداخلات آمریکا در امور کشورهای دیگر است. این در حالی است که نیروهای نظامی ما در سودان و مناطق دیگر برای ایجاد صلح تلاش می کنند. ایلهان عمر می گوید حملات یازده سپتامبر اقدامی از سوی چند نفر بود. وی در یک کنفرانس خبری زمانی که از وی پرسیده شد آیا از القاعده حمایت می کند یا خیر؟ از پاسخ به این سئوال خودداری کرد. تفکرات ایلهان عمر و همفکران وی در کنگره به شکل گیری گروه های شبه نظامی چپگرا در این کشور منجر می شود. دیدگاه های دموکرات ها ضد رشد، توسعه، خانواده و رفاه است."
ترامپ همچنین تصریح کرد : " اتحادیه اروپا برای ما شریک وحشتناکی است. اروپا هم مانند چین است. سال ها چینی ها منافع مالی زیادی از ما دریافت کرده اند و من این وضع را متوقف کردم. من به اروپایی ها و ناتو هم اعلام کردم باید سهم خودتان را پرداخت کنید."

نظر شما