شناسهٔ خبر: 34164741 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ادعای پسر ترامپ: ۹۵ درصد مردم آمریکا حامی پیام‌های پدرم علیه زنان دموکرات کنگره هستند

پسر رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد ۹۵ درصد مردم این کشور حامی اظهارات نژادپرستانه پدرش علیه زنان دموکرات کنگره هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، اریک ترامپ، پسر رئیس جمهور آمریکا روز گذشته مدعی شد ۹۵ درصد مردم این کشور از پیام‌های توئیتری نژادپرستانه پدرش علیه زنان دموکرات کنگره حمایت می‌کنند.

پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پس از آنکه مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه‌ای را در محکومیت سخنان نژادپرستانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور علیه اعضای کنگره، به تصویب رساند، در برنامه فاکس اند فرندز حضور یافت و این ادعا‌ها را مطرح کرد.

اریک ترامپ گفت هیچ کس برای سرافرازی آمریکا مبارزه نکرده است و به افتخار سرود ملی و پرچم ما به پا نایستاده است و اجازه نداده تا پرچم ما در خیابان‌ها به آتش کشیده نشود. هیچکس برای این‌ها مبارزه نکرده و پدر من هر روز برای این مبارزه می‌کند. پسر رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: من دارم به شما می‌گویم ۹۵ درصد این کشور پشت این پیام‌ها (نژادپرستانه ترامپ علیه زنان دموکرات کنگره) هستند. مردم عاشق کشور هستند. مجری برنامه فاکس اند فرندز در پاسخ به صحبت‌های اریک ترامپ گفت البته قطعا در میان جمهوری خواهان.

در حالیکه نظرسنجی روز چهارشنبه رویترز-ایپسوس نشان داد میزان محبوبیت ترامپ در سطح ۴۱ درصد باقی مانده و ۵۵ درصد از تصدی او در مقام ریاست جمهوری ناراضی هستند، مشخص نیست که منظور پسر رئیس جمهور آمریکا از حمایت ۹۵ مردم این کشور از او چه بوده است.

ترامپ به تازگی در پیامی توئیتری به طور ضمنی چهار نماینده زن دموکرات عضو کنگره را مورد انتقاد قرار داد و گفت آن‌ها بهتر است پیش از اظهارنظر درباره نحوه اداره آمریکا به کشور‌های خود بازگردند. هر چند دونالد ترامپ در این پیام نژادپرستانه مستقیما به نام نماینده‌ای اشاره نکرد، ایلهان عمر، الکساندریا اوکاسیو کروتز، رشیده طلیب و آیانا پریسلی هدف اصلی این پیام بودند.

همچنین ترامپ با اشاره به دو نماینده زن کنگره آمریکا در توئیت دیگری نوشت: آن توئیت‌های (قبلی من) نژادپرستانه نبود. در بدن من حتی یک استخوان نژادپرست نیز وجود ندارد! این به اصطلاح رأی گیری (در مجلس نمایندگان آمریکا علیه ترامپ) بازی فریبکارانه دموکرات‌هاست.

اظهارات نژادپرستانه رئیس جمهور آمریکا با انتقاد گسترده در میان قانونگذاران این کشور همراه شد.

انتهای پیام/

نظر شما