شناسهٔ خبر: 34162596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اینسینیه: هامس رودریگز؟ او یک شماره 10 واقعی است و می تواند در ناپولی درخشان ظاهر شود

شایان حاتمی

کاپیتان ناپولی معتقد است که این تیم پتانسیل رقابت برای کسب اسکودتو را دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - لورنتزو اینسینیه کاپیتان ناپولی، معتقد است حضور در رقابت های سری آ انتخاب خوبی برای هامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید، خواهد بود و این بازیکن با حضور در سن پائولو شکوفا خواهد شد. 

به گزارش Goal، گمانه زنی های زیادی در خصوص آینده هافبک کلمبیایی لوس بلانکوس وجود دارد و اینطور که به نظر می رسد دو تیم ناپولی و اتلتیکو مادرید، جدی ترین مشتریان این بازیکن 28 ساله هستند. با این حال، اینسینیه در گفت و گو با Radio Kiss Kiss، ابراز امیدواری کرد که هافبک کلمبیایی کهکشانی ها، ناپولی را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کند. او عنوان کرد:

درهای ناپولی به روی بازیکنان باکیفیت باز است و ما به گرمی از بازیکنان جدید استقبال خواهیم کرد. هامس رودریگز یک شماره 10 واقعی است و کیفیت بسیار بالایی دارد. او در ترکیب تیم ما می تواند درخشان ظاهر شود. با این حال، چنین تصمیماتی به سرمربی و کادر مدیریتی باشگاه بستگی دارد. 

ناپولی تا بدین جا در بازار نقل و انتقالات تابستانی کوستاس مانولاس را از آاس رم و جیووانی دی لورنتزو را از امپلی به خدمت گرفته است. با وجود نایب قهرمانی در دو فصل اخیر رقابت های سری آ، به نظر می رسد که شاگردان کارلو آنچلوتی، هدف های بزرگ تری برای فصل جدید در سر دارند. اینسینیه در این باره اظهار داشت:

کسب اسکودتو رویای همه ماست. در سال های اخیر بسیار به این مهم نزدیک شدیم، اما هر بار از رسیدن به آن بازماندیم. می دانم رقیب سرسختی مانند یوونتوس داریم، اما سرمربی آن ها تغییر کرده است و اوضاع می تواند عوض شود. حس می کنم نسبت به سال های گذشته قوی تر شده ایم، اما باید از ابتدای فصل قدم هایمان را محکم تر برداریم چرا که پتانسیل رقابت برای قهرمانی را داریم. 

نظر شما