شناسهٔ خبر: 34161576 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زهیوی از ذوب آهن جدا شد

مهاجم سوسنگردی ذوب آهن اصفهان از این تیم جدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم زهیوی، مهاجم ۳۱ ساله سوسنگردی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که سابقه بازی در تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد، سایپا تهران، الشحانیه قطر و ... دارد همراه با آبی‌های جنوب کشور در لیگ پانزدهم به قهرمانی رسید، پس از پایان قراردادش از سبزپوشان اصفهانی جدا شد.

این بازیکن در ذوب آهن به دلیل مصدومیت نتوانست بازی‌های زیادی را انجام دهد و همچنین پس از پایان قراردادش، منصوریان خواستار تمدید قرارداد با این بازیکن نشد تا زهیوی از جمع اصفهانی‌ها جدا شود.

زهیوی در دیدار برگشت لیگ هجدهم مقابل فولادخوزستان با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شد و مدت‌ها دور از مستطیل سبز بود و سرانجام از ذوب آهن جدا شد تا به تیم دیگری برود. طبق اعلام یک منبع آگاه، زهیوی به احتمال زیاد به تیم جنوب کشور می رود که با سقوط استقلال خوزستان، فولاد، پارس، شاهین، نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت تیم های جنوبی لیگ محسوب می شوند.

سبزپوشان در پست مهاجم ماکالی کریسانتوس نیجریه‌ای را به خدمت گرفتند که سابقه بازی در تیم‌های لاس پالماس اسپانیا، کارلسروهه آلمان، آ. ا. ک یونان، آینتراخت فرانکفورت و هامبورگ آلمان و سیواساپور ترکیه را دارد.

ذوب تاکنون بازیکانی از جمله ابیا بووی باکر، ماکالی کریسانتوس، محمد مشایخ و یوسف بهزادی را به خدمت گرفته و همچنین احسان پهلوان، دانیل اسماعیلی فرد و مهدی مهدی پور نیز پس از خدمت سربازی باید به این تیم بازگردند تا آماده حضور در لیگ نوزدهم شوند.

در پایان لازم به ذکر است، تنها نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، شاگردان علیرضا منصوریان هستند که در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف الاتحاد عربستان بروند.

بیشتر بخوانید:

۲ بازیکن نیجریه‌ای به ذوب آهن پیوستند

جمشیدی: به پرسپولیسی‌ها مشورت دادیم/ دنبال محرومیت شکاری هستیم

محل برگزاری بازی‌های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

نظر شما