شناسهٔ خبر: 34160020 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دی بروین: منچسترسیتی مقابل وست هم در بهترین سطح خود قرار نداشت؛ با آرامش خودم را آماده فصل جدید می‌کنم

میلاد وفادار

هافبک طراح سیتیزن‌ها با احتیاط خودش را آماده فصل جدید می‌کند تا مبادا مصدومیت جدیدی گریبان‌گیرش شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- بعد از برد ۴-۱ منچسترسیتی برابر وست هم در دیداری تدارکاتی، کوین دی بروین لب به ستایش از جوانان تیمش گشود.

به گزارش MEN، لوکاس انمچا، تامی دویل، تیلور هاروود بلیس، یان کارلو پوودا، آدرین برنابه و الیکس گارسیا در بازی امروز برای سیتیزن‌ها به میدان رفتند و نمایش خوبی هم به اجرا گذاشتند. هافبک بلژیکی سیتیزن‌ها از این مهره‌های آینده دار خواست تا در طول فصل تیم اصلی را به چالش بکشند. 

از عملکرد تیم راضی هستم. این اولین بازی فصل بود و هشت نفر از بازیکنان‌مان همین چهار روز قبل به تیم اضافه شدند. بازی کردن به مدت ۴۵ دقیقه ماموریت سختی بود ولی رضایت دارم. شاید مقداری خستگی‌‌ام بر خوشحالی‌ام بچربد اما واقعا کارمان را به نحو احسن انجام دادیم و جوانان هم خیلی خوب کار کردند. این همان چیزی است که احتیاج داریم؛ همه می‌دانند برای بازی کردن در این تیم باید در چه سطحی باشند و رقابت تنگاتنگی بین ما حاکم است. اما در طول لیگ و تمامی مسابقات به این رقابت نیاز داریم و وجود آن ضروری است. 

فکر می‌کنم امسال کار خیلی راحت‌تری داشته باشم چون سال گذشته برگشتم و پس از چهار روز مصدوم شدم و در کل فصل خیلی خوبی نداشتم. وقتی بازی می‌کردم، از عملکردم رضایت داشتم ولی نمی‌توانستم به سطحم در سال قبل از آن برسم چون در آن فصل بدون هیچ مشکلی ۷۰ بازی انجام دادم. با آرامش خودم را آماده می‌کنم و می‌دانم چهار هفته تا اولین بازی لیگ باقی مانده است. 

بازی بدی نبود. در بهترین سطح‌مان قرار نداشتیم ولی انتظار داشتیم این طور شود زیرا برنامه‌مان مشخص نبود و سفر کردن کمی بیش از ۲۴ ساعت قبل از مسابقه، کمکی به ما نکرد. سفر ایده‌آلی نداشتیم ولی صرفا برای اولین بازی‌مان جهت آغاز تابستان به اینجا آمدیم. به نظرم خوب کار کردیم و باید طی هفته‌های آینده سختکوش باشیم. شرایط جوی هنگام تمرینات خیلی سخت بود ولی با این حال از امروز خیلی بهتر بود چون فاصله کمتری با دریا داشتیم و هوا تازه‌تر بود. اما این هوا کمک می‌کند تا از شر چربی‌های حاصل از تعطیلات خلاص شویم و بنابراین شاید برای ما خوب باشد. 

نظر شما