شناسهٔ خبر: 34156901 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

فرزانه شریفی سرپرست جدید مدیریت انستیتو | آغاز به کار انستیتو

کسری نراقی

صاحب‌خبر -

سید صادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای طی حکمی فرزانه شریفی را به عنوان سرپرست مدیریت انستیتو ملی بازی‌سازی منصوب کرد.


شریفی پیش از این در سمت مدیریت پژوهش‌های دانشگاهی و رویدادهای پژوهشی معاونت پژوهش بنیاد به فعالیت می‌پرداخت. مدیریت پروژه کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال (DGRC) ، عضویت در شورای سیاستگذاری و کمیته علمی کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال و فعالیت به عنوان مدیر مسئول ماهنامه مطالعات بازی: دریچه از دیگر سوابق سرپرست جدید انستیتو ملی بازی‌سازی است.
فرزانه شریفی همچنین دارای مدرک دکتری در رشته علوم ارتباطات از دانشگاه آزاد اسلامی است.
انستیتو ملی بازی‌سازی در قالب فعالیت‌های جدید خود قرار است با تمرکززدایی از برگزاری دوره‌ها در پایتخت با دیدگاهی ملی فعالیت‌های خود را از سر بگیرد.
در حال حاضر انستیتو ملی بازی‌سازی در دانشگاه شهید بهشتی و در محل شتاب‌دهنده هاب (هوشمند اول بهشتی) فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

انستیتو ملی بازی‌سازی فعالیت خود را پس از وقفه‌ای جهت تعیین مکان جدید در دانشگاه شهید بهشتی از سر خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، انستیتو ملی بازی‌سازی با همکاری شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) دوره‌های آموزشی امسال را در محل جدید خود واقع در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد کرد. انستیتو ملی بازی‌سازی در دوره جدید فعالیت‌ تلاش می‌کند با تمرکززدایی از برگزاری دوره‌ها در پایتخت، دیدگاهی ملی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

هم‌زمان با آغاز به کار مجدد انستیتو ملی بازی‌سازی تغییر و تحولاتی نیز در دپارتمان‌های این نهاد آموزشی صورت گرفته و مدیران جدیدی سکان‌‎دار هدایت چهار دپارتمان فنی، طراحی، هنری و رسانه شدند. بر این اساس احسان طاهری مدیر دپارتمان هنر، امیر محمدرضایی مدیر دپارتمان طراحی، مهرشاد نیک‌نژاد مدیر دپارتمان فنی و امیر گلخانی به عنوان مدیر دپارتمان رسانه تعیین شدند. چیدمان و برنامه‌ریزی کلاس‌ها نیز با حضور این مدیران انجام شده و از هفته اول مرداد ماه نیز شاهد برگزاری دوره‌های تابستانی خواهیم بود.

گفتنی است مذاکرات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با چند دانشگاه دیگر نیز در مراحل پایانی است که با استقبال روبه‌رو شده است. در صورت نهایی‌شدن این رایزنی‌ها فضاهای مجزا و اختصاصی دیگری نیز در این مراکز به انستیتو و برگزاری کلاس‌ها اختصاص خواهد یافت.

لازم به ذکر است که مرکز رشد که اخیرا در دانشگاه شریف فعالیت خود را ادامه می‌داد با بازگشت به هاب مجددا در قالب بخشی از انستیتو به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تیم‌های این مرکز در هاب استقرار خواهند یافت.

نظر شما