شناسهٔ خبر: 34156757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای تکمیل 100 پروژه مهم عمرانی در کشور

معاون برنامه‌ریزی و توسعه راهبردی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: این قرارگاه آمادگی دارد تا 100 پروژه مهم عمرانی را در صورت تهاتر طلب خود با دولت در دو سال آتی تکمیل کند.

صاحب‌خبر -

جواد زارع‌پور عصر امروز در حاشیه بازدید فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء از تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان خرم‌آبا که توسط قرارگاه خاتم در حال انجام است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: این قرارگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته و سهم خود را از پروژه‌های عمرانی در حال انجام در لرستان انجام داده است.

وی افزود: هم اکنون شاهد افزایش طلب قرارگاه بابت انجام پروژه‌های عمرانی هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه راهبردی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و مشکلات مالی که دولت دارد قرارگاه نیز مشکلات دولت را درک کرده و به منطور کمک به دولت و پیشبرد امور پیشنهاد تهاتر طلب را ارائه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت انجام تهاتر قرارگاه طی دو سال آینده 100 پروژه مهم عمرانی را در کشور تکمیل خواهد کرد.

زارع‌پور عنوان کرد: در صورت تایید این پیشنهاد شاهد تکمیل هزار کیلومتر خط انتقال، احداث 650 کیلومتر آزادراه و بزرگراه و 900 کیلومتر مخزن سد در سطح کشور ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین احیاء 100 هزار هکتار اراضی کشاورزی و هزار کیلومتر روسازی و زیرسازی حوزه ریلی نیز در این 100 پروژه مهم قرار دارند.

معاون برنامه‌ریزی قرارگاه خاتم اظهار امیدواری کرد در صورت همکاری دولت در تهاتر مطالبات بتوان این 100 پروژه را در موعد گفته شده به بهره‌برداری رساند.

انتهای پیام/

نظر شما