شناسهٔ خبر: 34156521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نمی‌خواهم «جواد رضویان» در فیلمم بازی کند

كارگردان «بی‌نشان‌ها» گفت: بنا به دلايلی كه تمايلی به طرح آن ندارم، نخواستم و نمی‌خواهم جواد رضویان در فیلمم بازی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان چند وقتی است خبر از ساخت فیلم سینمایی «بی‌نشان‌ها» در همدان منتشر شده که از قرار معلوم در این فیلم ستارگان سینما و تلویزیون ایران ایفای نقش خواهند کرد.

در اخبار منتشر شده یکی از بازیگران این فیلم «جواد رضویان» عنوان شده است این در حالی است که اخبار دیگری نیز در این زمینه از گوشه و کنار فضای هنری و رسانه‌ای استان شنیده می‌شود مبنی بر عدم حضور این بازیگر.

خبرگزاری فارس با «احسان صدیقی» کارگردان این فیلم سینمایی گفت‌وگویی داشت که او در ارتباط با این فیلم اظهار کرد: «بی‌نشان‌ها» با حضور تعدادی از هنرمندان مطرح کشور ر همدان مقابل دوربین خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه این اثر تقریباً یک فیلم سینمایی مذهبی است که موقعیت‌های کمدی نیز دارد گفت:‌ این فیلم برمبنای آیه «سلام علیکم بما صبرتم و...» سوره مبارکه رعد در لوکیشن شهری همدان فیلمبرداری می‌شود.

کارگردان فیلم سینمایی «بی‌نشان‌ها» با بیان اینکه تا این لحظه کار فیلمبرداری آغاز نشده است افزود: تعدادی از بازیگران این اثر مشخص شده‌اند و با تعداد دیگری نیز عقد قرارداد انجام شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا جواد رضویان در این فیلم بازی می‌کند یا خیر؟ گفت: راستش بنا به دلایلی که تمایلی به مطرح کردن آن ندارم، نخواستم و نمی‌خواهم جواد رضویان در فیلم بازی کند.

انتهای پیام/ 89043/

نظر شما