شناسهٔ خبر: 34150249 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حمله تروریستی به اتوبوس حامل نظامیان سوری در درعا

71145

تروریست‌ها اتوبوسی حامل نظامیان سوری در مسیر الیادوده در غرب شهر درعا را هدف گرفتند که منجر به کشته شدن پنج سرباز سوری و زخمی شدن تعدادی دیگر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، تروریست‌ها صبح امروز، چهارشنبه اتوبوس حامل نظامیان را در مسیر منتهی به شهرک الیادوده در غرب شهر درعا هدف گرفتند که پنج کشته و تعدادی زخمی برجای گذاشت. در پی آن زخمی‌ها به بیمارستان و کشته‌ها به پزشکی قانونی منتقل شدند.

یک منبع نظامی به روسیا الیوم گفت: تروریست‌ها بمبی را در داخل اتوبوسی کار گذاشته بودند که سربازان را از منازل‌شان به محل خدمت‌شان می‌برد. این اتوبوس گویا حامل نیروهای تیپ چهارم تحت فرماندهی ماهر اسد، برادر بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه بوده است.

در استان درعا به رغم دومین سالگرد آزادسازی استان از طریق توافق آشتی تحت نظارت روسیه تعداد زیادی گروهک‌های تروریستی مستقر هستند.

وزارت دفاع روسیه نیز رو سیزدهم ماه جاری میلادی از حمله تروریستی به خودروی پلیس خود در حومه درعا خبر داد که با یک بمب انجام شده بود.

همچنین در انفجار تروریستی دیگری در محله غویران در حسکه دو غیرنظامی زخمی شدند.

براساس اطلاعات سانا، انفجار خودروی بمب‌گذاری شده از نوع سوزوکی در محله غویران در حسکه منجر به زخمی شدن دو غیرنظامی و خساراتی به منازل منطقه شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما