شناسهٔ خبر: 34140795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ساعت 3 بامداد 30 تیرماه، پرواز نخستین گروه حجاج ایرانی از فرودگاه کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه در خصوص جزئیات پروازهای حج تمتع امسال این فرودگاه، گفت: نخستین پرواز ساعت سه بامداد روز 30 تیرماه است.

صاحب‌خبر -

مجتبی بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: یک‌هزار و 150 نفر از زائران استان‌های کرمانشاه، همدان و ایلام در قالب هفت کاروان از پایانه پروازهای خارجی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به عربستان، شهر جده اعزام می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه در خصوص جزئیات پروازهای حج تمتع امسال این فرودگاه، گفت: براساس برنامه زمان‌بندی شده نخستین پرواز ساعت سه بامداد روز 30 تیرماه است که زائران توسط 10 پرواز طی 2 روز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

بیاتی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی، یادآور شد: باتوجه تجربه سال‌های گذشته در خصوص حجم افرادی که برای بدرقه و استقبال از زائران حج در فرودگاه حاضر خواهند شد، امکانات رفاهی و سخت‌افزارهای لازم فراهم شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: تمامی زائران به وسیله سازمان هواپیمایی ایران ایر و هما به سرزمین وحی اعزام خواهند شد و به کشور بازخواهند گشت.

بیاتی ادامه داد: زمان برگشت این کاروان‌ها براساس برنامه مشخص شده 30 و 31 شهریورماه خواهد بود و در صورت بروز تغییرات به اطلاع زائران و استقبال کنندگان خواهد رسید.

انتهای پیام/پ

نظر شما