شناسهٔ خبر: 34136962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمک ۳۷ میلیارد ریالی خیران به حوزه سلامت

خیران سبزواری، از سال گذشته تاکنون ۳۷ میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال به حوزه سلامت کمک کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد، سعید مهرانپور رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت سبزوار در مراسم قدردانی از خیران سلامت این شهرستان گفت: کمک خیران برای احداث همراه سراها، درمانگاه و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی هزینه شده است.

وی ادامه داد: از محل کمک خیران دو همراه سرای بیماران مراکز آموزشی درمانی واسعی و امداد شهید بهشتی سبزوار با ۲۴ واحد مسکونی و هزینه ۱۸ میلیارد ریال راه اندازی و سایر کمک‌ها برای خرید تجهیزات بهداشتی، ساخت درمانگاه و بهسازی مراکز بهداشتی هزینه شد.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت سبزوار گفت: سبزوار در ورودی خراسان رضوی از سمت غرب است که با توجه به افزایش حوادث و تصادفات برون شهری، همراهان و خانواده‌های مصدومان مکانی برای اسکان نداشتند که با ساخت همراه سرا‌ها این مشکل برطرف شد.

مهرانپور افزود: توسعه آی. سی. یو و افزایش تخت‌های بیمارستان امداد برای بهره مندی مناسب زائران امام رضا (ع) و مصدومان حوادث جاده‌ای از برنامه‌های امسال مجمع خیرین سلامت سبزوار است.

وی ادامه داد: ساختمان سازمان انتقال خون سبزوار با توجه به حجم بالای مراجعان از فضای محدودی برخوردار است که ساخت ساختمان جدید و توسعه فضای این سازمان با کمک مردم و دولت نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت سبزوار گفت: در یک سال گذشته با کمک خیران سه هزار خدمت رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهر سبزوار ارائه شده است.
 
انتهای پیام//ف.س
 
سه هزار خدمت رایگان دندانپزشکی در سبزوار

نظر شما