شناسهٔ خبر: 34120866 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

اعتراض داوطلبان دامغانی کنکور ۹۸ به سازمان سنجش

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعتراض داوطلبان دامغانی کنکور ۹۸ گفت: داوطلبان و به ویژه مسئولان حوزه‌های امتحانی این مناطق، اعتراض خود را به سازمان سنجش مکاتبه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، پنجشنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ همزمان با برگزاری آزمون سراسری، زلزله‌ای با قدرت بیش از ۴ ریشتر دامغان را لرزاند و به واسطه این اتفاق، تکاپوی خاصی در حوزه‌های امتحانی به راه افتاد و داوطلبان از جو آزمون فاصله گرفتند. هرچند که این موضوع حداکثر ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به طول انجامید، اما تمرکز داوطلبان را برهم زد و حال داوطلبان این منطقه خواستار رسیدگی به موضوع هستند، چرا که معتقدند نسبت به داوطلبان سایر مناطق وقت امتحان کمتری داشتند و در پایان مهلت مقرر، فرصت بیشتری به آن‌ها داده نشده است.

موضوع و اعتراض داوطلبان دامغانی را به گوش مسئولان و به ویژه حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور رساندیم. توکلی درباره این اتفاق گفت: داوطلبان معترض و به ویژه مسئول حوزه‌های امتحانی مربوطه بهتر است این موضوع را منعکس و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org با ما مکاتبه کنند تا سازمان سنجش نسبت به رسیدگی موضوع و اطلاع‌رسانی درباره نتیجه آن اقدام کند.

برچسب‌ها:

نظر شما