شناسهٔ خبر: 34120105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خدمات دهی بهزیستی گرمسار به 2751 نفر

خبرگزاری صداوسیما

رئیس اداره بهزیستی گرمسار: در شهرستان گرمسار 1680 خانوار به میزان جمعیتی 2751 نفر، تحت پوشش بهزیستی هستند و خدمات دریافت می کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سمنان، محمد نسیمی در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی گفت: به مناسبت هفته بهزیستی و در راستای افزایش حوزه خدماتی سازمان بهزیستی، در شهرستان گرمسار دو پروژه نوبت شیفت عصر اورژانس اجتماعی و مرکز خدماتی و ژنیتیک به بهره برداری می رسد.
وی در ادامه به رشد تماس های مردمی با اورژانس 123 اجتماعی اداره بهزیستی گرمسار خبرداد و اظهار داشت: در سال گذشته 119 نفر به این مرکز تماس برقرار کردند اما تا به امروز 131 مورد تماس با اورژانس اجتماعی داشتیم.
رئیس اداره بهزیستی گرمسار در ادامه به پذیرش و خدمات رسانی به 634 مورد در بخش اعتیاد در مراکز خود اشاره کرد و افزود: پرداخت یارانه و ارائه دوره های تخصصی ویژه برای افراد فعال در کمپ های باز پروری از برنامه های این سازمان است.
نسیمی در ادامه به طرح غربال گری شنوایی در گرمسار در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 992 مورد نوزاد تحت این غربال گری قرار گرفتند که تنها دو مورد ارجاعی به مراکز درمانی داشتیم و در طرح غربال گری بینایی نیز  3232 نفر شرکت کردند.
وی ادامه داد: 13 مهد کودک در شهرستان گرمسار مشغول به فعالیت هستند که اجرای طرح مهرانه در اوایل سال تحصیلی برای کودکان کار نیز با همکاری خیرین صورت می پذیرد.

نظر شما