شناسهٔ خبر: 34119789 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

به همت سازمان بسیج دانشجویی کشور؛

اولین گردهمایی اندیشه‌ورزان دولت جوان و حزب‌اللهی شهریورماه امسال برگزار می‌شود

اولین گردهمایی ملی اندیشه‌ورزان دولت جوان و حزب‌اللهی شهریورماه امسال به همت دبیرخانه طرح اعتلای بسیج دانشجویی در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای تحقق اوامر مقام معظم رهبری پیرامون گام دوم انقلاب اسلامی و نقش کلیدی جوانان در این فرآیند، اولین گردهمایی ملی اندیشه ورزان دولت جوان و حزب اللهی به همت دبیرخانه طرح اعتلای بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

در راستای برگزاری اولین گردهمایی اندیشه ورزان دولت جوان و حزب اللهی از تمامی دغدغه‌مندان و علاقه‌مندان به تعریف نقش جوانان در فرآیند مدیریتی کشور، دعوت شده تا ایده‌ها و نظرات خود را تا ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ از طریق آدرس www.kalk.ir به دبیرخانه مرکزی اعتلا ارسال کنند.
 
اولین گردهمایی اندیشه ورزان دولت جوان و حزب اللهی برگزار می‌شود

نسبت بسیج دانشجویی و سایر اقشار بسیج، نسبت بسیج دانشجویی و دانشگاه، نقش اساتید ارزشی در بسیج دانشجویی، نقش دانشجویان در تحولات جهان، جایگاه بسیج دانشجویی در روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی، نقش جوانان مومن متعهد در حل مسائل کشور، راهکار‌های اعتلای، نقش آفرینی بسیج دانشجویی در جامعه و بازتعریف نقش گروه‌های فرهنگی، سیاسی، علمی و... در تحقق تمدن نوین اسلامی محور‌های ارسال طرح‌ها و ایده‌ها به اولین گردهمایی اندیشه ورزان دولت جوان و حزب اللهی هستند.
 
این گردهمایی ۱۵ شهریور سال جاری در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

نظر شما