شناسهٔ خبر: 34115382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سه مجموعه خوابگاهی دانشگاه بوعلی در تابستان امسال ارتقا می‌یابد

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی با بیان اینکه تعمیر خوابگاه کوثر شروع شده است، گفت: حداقل سه مجموعه خوابگاهی در تابستان امسال در دانشگاه بوعلی ارتقا می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسدالله نقدی، معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان با بیان اینکه در این دانشگاه خوابگاه‌های این دانشگاه در رتبه‌های ۱ تا ۴ قرار دارند، گفت: در طول سال‌های ۹۶ و ۹۷ اقدامات مهمی در حوزه بهسازی و بازسازی سرا‌های دانشجویی دانشگاه انجام شده است.

نقدی گفت: ارتقای برخی خوابگاه‌های رتبه ۴ در تابستان امسال هم با مشارکت صندوق رفاه دانشجویان در دستور کار قرار دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی با بیان اینکه رتبه بندی خوابگاه‌ها براساس شاخص‌های صندوق رفاه و توسط کارشناسان این صندوق صورت می‌گیرد، افزود: اقدامات مختلفی برای ارتقای کیفیت خوابگاه‌ها مانند اصلاح سیستم گرمایشی و سرمایشی، ایجاد سالن مطالعه و سایت یارانه و بوفه و نمازخانه ها؛ دوجداره شدن پنجره ها، تعمیرات فیزیکی ساختمان‌ها و نیز مجموعه تسهیلات داخلی اتاق‌ها مثل کمدها، موکت و پنجره و رنگ آمیزی... انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۵۰۰ دانشجوی پسر و ۲۵۰۰ دانشجوی دختر در خوابگاه‌های این دانشگاه ساکن هستند، گفت: دانشگاه بوعلی سینا ۱۸ بلوک خوابگاهی ملکی دارد که از این تعداد ۱۰ بلوک دخترانه و ۸ بلوک پسرانه است.

نقدی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای ارتقای خوابگاه‌ها زیاد است؛ اما متناسب با دریافت اعتبار برنامه ارتقا عمل خواهد شد و حداقل سه مجموعه خوابگاهی در تابستان ۹۸ بهسازی و ارتقا خواهند یافت.

وی افزود: مجموعه کوثر در حال تعمیر است و تعمیر سایر مجموعه‌ها نیز بزودی براساس اعتباراتی است که صندوق رفاه دانشجویان از محل اجاره بهای خوابگاه‌ها، به دانشگاه اختصاص می‌دهند و برخی منابع داخلی دانشگاه انجام می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی گفت: باتوجه به محدودیت‌های مالی که در سطح اعتبارت دانشگاه و همچین در سطح صندوق رفاه وجود دارد، برنامه ریزی ما برای ارتقای خوابگاه در بستگی به سطح اعتبارات خواهد داشت.

انتهای پیام/ د 

ارتقاء سه مجموعه خوابگاهی دانشگاه بوعلی در تابستان امسال

نظر شما