شناسهٔ خبر: 34109036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز اکران فیلم سینمایی«ضربه فنی» در مراکز کانون آذربایجان‌غربی

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور فیلم سینمایی«ضربه فنی» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» از امروز در سه مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

جواد زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص اکران فیلم ضربه فنی، اظهار کرد: سالن‌های سینمای سه مرکز شهید فرخی ارومیه، خوی و میاندوآب پذیرای علاقه‌مندان برای تماشای فیلم سینمایی «ضربه فنی» هستند.

وی افزود: این فیلم یکی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۹۷ است که از روز دوشنبه ۲۴ تیر  ۹۸ در مراکز یاد شده اکران خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی تصریح کرد:
داستان فیلم درباره سه نوجوان است که هر کدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند اما همیشه قهرمان آن کسی نیست که برنده می‌شود.

وی به نقش‌آفرینان این فیلم‌ها اشاره کرد و گفت: در «ضربه فنی» نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

زاهدی تصریح کرد: همچنین سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم هستند.

وی با اشاره به اینکه این فیلم نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه چهل‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا نیز شده است، عنوان کرد: علاوه بر آن فیلم « ضربه فنی» در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان توانسته است سه پروانه زرین داوران کودک و نوجوان برای بهترین فیلم، پروانه زرین مسابقه سینمای ایران به عنوان بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه‌ی بخش نوجوان را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/۶۱۰۳۰/ن

نظر شما