شناسهٔ خبر: 34092360 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

قهرمان کشتی فرنگی آسیا:

برای ایستادن در سکوی قهرمانی جهان تلاش می‌کنم

قهرمان کشتی فرنگی آسیا گفت: تمام هدفم ایستادن در سکوی قهرمانی و کسب مدال طلای کشتی جهان است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، بهرام معروفخانی گفت : با قهرمانی تیم ملی ایران، از 7 مدال طلای کسب شده توسط تیم ملی، خوشبختانه یکی از این مدال‌ها به نام من ثبت شد و تمام هدف من ایستادن در سکوی قهرمانی و کسب مدال طلای کشتی جهان است.

وی افزود: کسب این طلا برای من بسیار ارزشمند است و تلاش می‌کنم همچنان در رویدادهای آسیایی و حتی جهانی برای کشورم افتخار بیآفرینم.

قهرمان دو دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی با چهار کشتی‌گیر از کشورهای قرقیزستان، چین، هند و قزاقستان مبارزه کردم که هر چهار کشتی‌گیر را با اختلاف امتیاز بالا شکست دادم.

معروف‌خانی از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جهان خبرداد و تصریح کرد: این مسابقات 25 روز دیگر در کشور فلاند برگزار می‌شود که در این رقابت‌ها نیز عضو تیم ملی ایران هستم و تلاش می‌کنم بار دیگر برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

گفتنی است در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، تیم ایران با 7 مدال طلای بهرام معروف خانی در وزن 67 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم، محمد ناقوسی در وزن 77 کیلوگرم، حسین فروزنده در وزن 82 کیلوگرم، حسن فروزنده در وزن 87 کیلوگرم، حامد عبدولی در وزن 97 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم، یک مدال نقره سعید ارجمندی در وزن 63 کیلوگرم و یک مدال برنز میلاد رضانژاد در وزن 60 کیلوگرم و با کسب 218 امتیاز با اقتدار قهرمان شد.

نظر شما