شناسهٔ خبر: 34090542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با نماینده مردم شریف سراوان گفت:

پروژه سالن چند منظوره ورزشی شهرستان سیب سوران تکمیل شده و بزودی افتتاح خواهد شد

محمد باسط درازهی نماینده حوزه انتخابیه سراوان، سیب و سوران و مهرستان روز گذشته با ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان،روز گذشته، محمد باسط درازهی نماینده حوزه انتخابیه سراوان، سیب و سوران و مهرستان با حضور در اداره کل با ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند.
درازهی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این دیدار نسبت به توسعه و پیشرفت پروژه ها و زیرساخت های ورزشی شهرستان های حوزه انتخابیه با مدیرکل ورزش و جوانان بحث و تبادل نظر کرد.
ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار از اقدامات و عملکرد های اداره کل در خصوص افزایش سرانه فضای ورزشی حوزه انتخابی مورد بحث نکات مهمی بیان کردند:
سه پروژه مهم سالن چند منظوره ورزشی شهرستان های سراوان، مهرستان و سیب سوران از مهمترین اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان می باشد.
احداث و تکمیل چمن های مصنوعی مینی فوتبال روستاهای گوری، گشت و هوشک زیرسازی و تکمیل شده است که بزودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
برق رسانی به زمین های چمن های مصنوعی مینی فوتبال روستاهای شهرستان های سراوان صورت گرفته است.سالن چند منظوره ورزشی شهرستان سیب و سوران تکمیل و به زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نظر شما