شناسهٔ خبر: 34087223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری همایش عفاف وحجاب ویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب

همایش عفاف وحجاب با حضور مسئولین، با هدف ترویج و ارتقا فرهنگ عفاف وحجاب در کانون فرهنگی تربیتی شهید صادقی کمیته امداد شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیر حوزه علمیه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب کمیته امداد در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری، اظهار داشت: حجاب برای زنان همانند دژ محکمی است که از نامحرم محفوظ بمانند و زنان ما باید با الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) در سخت‌ترین شرایط زمانه نسبت به حفظ حجاب و ارزش گزاری به امر عفاف همت گمارند.

وی بیان کرد :گوهر و زینت زن در پاکدامنی و حفظ حجاب و پوشش مناسب وحفظ خود از دید نامحرمان است.

رییس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب گفت: کمیته امداد امام نهادی است که از آغازین روز‌های انقلاب خدمات مختلف و مناسبی را بخصوص برای نیازمندان در جامعه ارائه کرده است.

وی گسترش و تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف در بین مددجویان را یکی از بهترین و با ارزش‌ترین خدمات ارائه شده از سوی این نهاد دانست و افزود: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام یکی از رسالت‌های کمیته امداد پاسداری و زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی است.

در پایان از ۶ نفر از دختران تحت حمایت این نهاد که چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب کرده اند با اهداء هدیه کارت از طریق اداره ورزش و جوانان تجلیل شد.

انتهای  پیام/ز



گسترش و تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف در بین مددجویان

نظر شما