شناسهٔ خبر: 34079034 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزینه پیشنهادی «نتانیاهو» برای نمایندگی رژیم صهیونیستی در سازمان ملل

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، وزیر پیشین آموزش را به عنوان گزینه مورد نظر برای نمایندگی این رژیم در سازمان ملل پیشنهاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده «نفتالی بنت» وزیر پیشین آموزش به عنوان نماینده این رژیم در سازمان ملل تعیین شود.

بر اساس گزارش روزنامه «اسرائیل هیوم»، محافل نزدیک به نتانیاهو اعلام کردند نفتالی بنت در صورتی می تواند نماینده این رژیم در سازمان ملل شود که در انتخابات پیش‌رو در 17 سپتامبر شرکت نکند.

حزب نفتالی بنت در واکنش به پیشنهاد نتانیاهو اعلام کرده با قدرت در انتخابات آینده شرکت می‌کند.

در ادامه این گزارش آمده است، انتظار می‌رود مأموریت «دنی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل طی چند ماه آینده به پایان برسد و تا کنون نام «گلعاد آردان» به عنوان جایگزین وی مطرح بوده است.

سال گذشته دنی دانون نماینده در سازمان ملل متحد اعلام کرد بر خلاف گزارش‌هایی که پیشتر منتشر شده بود، از تصمیم به کناره‌گیری از سمتش صرف نظر کرده و همچنان در سازمان ملل رژیم صهیونیستی را نمایندگی خواهد کرد (جزئیات بیشتر).

انتخابات پارلمانی زودهنگام رژیم صهیونیستی  نهم آوریل (۲۰ فرودین ماه سال جاری) برگزار شد اما نتانیاهو نتوانست تشکیل کابینه دهد و قرار است این انتخابات دوباره برگزار شود(+) از زمان ناکامی نتانیاهو در تشکیل کابینه، صفوف راست‌گراهای رژیم صهیونیستی مضطرب و به هم ریخته است و در مقابل، محافل رقیب نتانیاهو، شانسی واقعی برای ایجاد تغییر در مقابل خود می‌بینند.

انتهای پیام/ص

نظر شما