شناسهٔ خبر: 34078301 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

شاهزاده سعودی و سخنگوی ارتش اسرائیل پس از سخنان سیدحسن نصرالله به جان هم افتادند

ابنا

تهدیدات دبیرکل حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی زمینه‌های مشاجره لفظی میان یک شاهزاده سعودی و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی را در فضای مجازی فراهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ زیرکی دبیرکل حزب الله در مصاحبه خود با شبکه المنار و کلید زدن یک جنگ روانی علیه تل‌آویو باعث مشاجره لفظی میان شاهزاده سعودی و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شد.

«عبدالرحمان بن‌مساعد» با انتشار بخشی از اظهارات سید حسن نصرالله که در آن رژیم صهیونیستی را تهدید کرده بود، مطالبی علیه مقامات صهیونیست بیان کرد.

این شاهزاده سعودی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: بخشی از مصاحبه سید حسن نصرالله را دیدم که در پاسخ به تهدید اسرائیل که گفته بود لبنان را به ۵۰ سال پیش بازمی‌گرداند، گفت مردم لبنان نکته‌سنج هستند و می‌دانند ۵۰ سال پیش خیابان‌های زیبا و تمیزی داشتیم و البته (با خنده گفت که) نمی‌گویم آنان را به چه عصری برمی‌گردانیم زیرا اصلا در سال‌های قبل از ۱۹۴۸ موجودیتی نداشتند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به این پیام شاهزاده سعودی با ادعای تروریستی بودن حزب‌الله، نوشت: اگر این گروه؛ تروریستی نبود این روزها درگیر بحران‌های اقتصادی نبود.

ادعای ادرعی باعث شد تا شاهزاده سعودی مشاجره لفظی با وی را در شبکه‌های اجتماعی ادامه دهد و در پاسخ نوشت: من حسن نصرالله را دوست ندارم و مخالف سیاست‌های کنونی دبیرکل حزب‌الله لبنان هستم، ولی احساس بد من نسبت به شما، بدتر از احساس بد من نسبت به وی است.

وی افزود: این احساس بد تا زمانی که به اشغال سرزمین‌های عربی ادامه دهید و تا زمانی که موضوع فلسطین حل و دولت فلسطین به پایتختی قدس شرقی تشکیل نشود، ادامه خواهد داشت.

سیدحسن نصرالله که به مناسبت سالگرد پیروزی سال ۲۰۰۶ میلادی مقاومت لبنان بر رژیم صهیونیستی با تلویزیون المنار سخن می‌گفت درباره قدرت حزب‌الله در حمله به مکان‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی گفت: برخی موشک‌های ما شمال و برخی دیگر مکان های مختلف را هدف قرار می‌دهند و سؤال این است که آیا این رژیم می‌تواند در برابر حملات موشکی مقاومت کند؟ این همان بازگشت به عصر حجر است.

وی افزود: مقاومت لبنان قادر است کل مساحت جغرافیایی سرزمین‌های اشغالی را زیر حملات موشکی خود قرار دهد؛ شمال فلسطین در تیررس گلوله‌های ما قرار دارد و هر زمان بخواهیم، می‌توانیم آنجا را هدف قرار دهیم.

.................
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما