شناسهٔ خبر: 34052728 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اظهارنظر جدید مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی/ "من که پشت اتوبوس نیستم اگر دودزا بود، مردم اطلاع دهند!"

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر دودزا بودن اتوبوس‌های شرکت واحد گفت: من که پشت اتوبوس نیستم اگر دود بدهد!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، فرسودگی، دودزا بودن و کولر روشن نکردن در راس مشکلات شهروندان با 6هزار اتوبوس پایتخت است. مشکلاتی که هیچ‌گاه حل نشده و همیشه بهانه‌ای برای حل نشدن آن‌ها از سوی مدیران حمل ونقلی تهران تراشیده شده است. 

اما این‌بار پاسخ‌های مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی به خبرنگار اقتصادآنلاین نسبت به مشکلات موجود کمی متفاوت بود.  او در واکنش به روشن نکردن کولرهای اتوبوس به اقتصادآنلاین گفت: ما در سطح شهر تهران 6هزار اتوبوس داریم که 600دستگاه کولر ندارد و منطقی است که کولر روشن نکنند. اما مابقی اتوبوس‌ها کولر دارند و  باید روشن کنند و اگر نکردند شهروندان به ما اطلاع دهند.

سنندجی اما در واکنش به پیام‌های مردمی مبنی بر اینکه غیر از اتوبوس های بی آرتی هیچ اتوبوسی کولر روشن نمی‌کند اظهار کرد: «ممکن است در حین حرکت کولر خراب شود، راننده که نمی‌تواند همه مسافران را پیاده کند؟ کولر اتوبوس‌ها هم توان مشخصی دارد و وقتی مردم پنجره باز می‌کنند دیگر هوای اتوبوس خنک نمی‌شود!، راننده که نمی‌تواند داد بزند بگوید پنجره را ببند.!»

سنندجی همچنین درباره دودزا بودن اتوبوس‌ها نیز گفت: «اتوبوس‌ها در ایستگاه چک می‌شوند و دودزا نیستند، اینکه در خیابان راه میفتند و دودزا هستند را من دیگر خبر ندارم، من که نمی‌توانم برای هر اتوبوس یک نفر بگذارم، من که دیگر پشتش نیستم اگر دود بدهد. مردم اگر دودزا بود اطلاع دهند.  

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی همچنین گفت: برای پوشش رفت و آمدی مرکز شهر 120مینی بوس اختصاص دادیم و 500مینی بوس دیگر نیز در راه است. در منطقه 22 بیشترین میزان کمبود اتوبوس را داریم و سرفاصله‌ها هم بسیار طولانی است که نیازمند اتوبوس جدید هستیم.

نظر شما