شناسهٔ خبر: 34017736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

آناج از مسابقات یونیورسیاد جهان گزارش می‌دهد؛

رویای شیرین هت‌تریک قهرمانی برای تکواندوکاران ملی‌پوش میانه‌ای

دو هوگوپوش میانه‌ای تیم ملی تکواندو دانشجویان کشورمان فردا در مسابقات یونیورسیاد جهان به مصاف حریفان خود می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در ادامه رقابت‌های تکواندو بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور ایتالیا فردا (جمعه 21 تیر ماه) دو ملی‌پوش استان آذربایجان‌شرقی از شهرستان میانه به روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

بر اساس این گزارش، امیرمحمد بخشی در وزن 74- کیلوگرم و عرفان ناظمی در وزن 87- کیلوگرم به عنوان دو هوگوپوش تیم ملی ایران برای کسب مدال با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

پیش از این، میرهاشم حسینی دیگر تکواندوکار اعزامی استان به این مسابقات روز سه‌شنبه در رقابت وزن 68- کیلوگرم موفق شد به مقام قهرمانی دست یافته و اولین مدال طلای تیم ملی تکواندو را کسب کند.

حسینی برای دومین دوره متوالی نشان زرین مسابقات دانشجویان جهان را بر گردن آویخت. وی در سال 2017 در کشور تایلند نیز مدال طلای این مسابقات را برای کشورمان به ارمغان آورده بود.

اما این سه ورزشکار میانه‌ای روز شنبه در روز پایانی رقابت‌های تکواندو نیز در مسابقه تیمی کیوروگی در ترکیب 4 نفره تیم ملی مردان ایران به میدان خواهند رفت.

این گزارش می‌افزاید، تیم ملی تکواندو ایران با 11 ورزشکار در دو بخش زنان و مردان و در دو رشته کیوروگی و پومسه در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته که تا این لحظه موفق به کسب 7 مدال شامل 2 طلا و 5 برنز شده است.

هدایت تیم مردان برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است. سرمربیگری تیم زنان نیز برعهده «مهرو کمرانی» به عنوان سرمربی می‌باشد.

گفتنی است، سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد 2019 جهان با حضور بیش از 6000 ورزشکار از 127 کشور جهان از روز 12 تیرماه در "ناپل" ایتالیا در حال برگزاری است.

مسابقات تکواندو این رقابت‌ها در سطح G2 می‌باشد و به نفر اول 20 امتیاز، نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.2 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی‌شان تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما