شناسهٔ خبر: 33989456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تحقق 134 درصدی بودجه سال 97 در شهرداری منطقه 3

شهردار منطقه 3 زنجان گفت: برای نخستین بار تحقق بودجه سال 97 شهرداری منطقه 3 بیش از 134 درصد بر اساس تراز ماتریسی بوده است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا والی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شهرداری منطقه 3 بالاترین رقم بودجه را در بین مناطق سه‌گانه شهرداری دارد و تحقق بودجه سال 96 نیز 107.7 درصد بود.

شهردار منطقه 3 زنجان به پرداخت بیش از 95 درصدی مطالبات شهرداری منطقه 3 اشاره کرد و گفت: از رقم حدود 100 میلیارد از مطالبات منطقه 3 حدود 95 درصد آن پرداخت شده است. 

شهردار منطقه 3 زنجان با بیان اینکه بخش زیادی از مطالبات سازمان‌های تابعه شهرداری نیز پرداخت شده است، بیان کرد: علاوه بر آن از سال 96 حقوق و مزایای نیروهای منطقه به‌روزرسانی شد و از آن زمان تاکنون پرداخت‌ها به همین منوال ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تحقق 134 درصدی بودجه منطقه 3 در شرایط خاص، رکود اقتصادی، تخفیفات بافت فرسوده و کاهش قابل توجه ساخت و ساز صورت گرفته است، تصریح کرد: علاوه بر پرداختی پیمانکاران و طلب‌کاران متفرقه مبالغی نیز بر اساس درآمد منطقه و بندهای قانونی به حساب آموزش و پرورش واریز شده است.

والی‌زاده از ثبت تخفیفات بافت فرسوده این منطقه در سامانه راه و شهرسازی خبر داد و گفت: تخفیفات بافت فرسوده شهرداری منطقه 3 از سال 86 تا 96 در سامانه مطالبات راه و شهرسازی ثبت شده و در حال حاضر در دست تهاتر و پرداخت قرار گرفته است.

شهردار منطقه 3 زنجان به طرح نهضت آسفالت معابر اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، 2.5 برابر بیشتر از رقم  پیش‌بینی بودجه در معابر منطقه 3 آسفالت‌ریزی شده است.

انتهای پیام/73005/ق30

نظر شما