شناسهٔ خبر: 33974828 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست کاروان ایران: کسب سهمیه المپیک تا خرداد ٩٩ ادامه دارد

تهران - ایرنا- سرپرست کاروان ایران به توکیو گفت: کسب سهمیه المپیک ٢٠٢٠ تا پایان خرداد ٩٩ ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

سید نصرالله سجادی روز سه شنبه در حاشیه نخستین هم اندیشی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک در گفت و گو با خبرنگاران درباره لباس کاروان اعزامی اظهار داشت: طرح‌های پیشنهادی لباس کاروان به دست ما رسیده و به کمیته طراحی مد و لباس ارسال شد که ما هم نظرات خود را اعلام کردیم.

وی افزود: به نظر می رسد تا اواسط مرداد ماه امسال به سرانجام برسد و نوع رنگ لباس ها هم بر عهده کمیته طراحی مد و لباس است.

سخنگوی ستادعالی بازی های المپیک و پارالمپیک درباره استفاده از نظرات مشورتی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک در اعزام کاروان به توکیو توضیح داد: بطور کلی با کمیسیون ها گفت و گو کردیم و قرار است برنامه های خود را در راستای کمک به اعزام کاوان ارایه کنند.

سجادی از برگزاری کارگاه های آموزشی برای مربیان و سرپرستان در نیمه دوم امسال خبر داد و گفت: برای ورزشکاران هم کارگاه های ویژه در پایان سال برگزار نی کنیم.

وی دباره نشست سرپرستان در مرداد ماه امسالدر ژاپن گفت: این نشست سه روزه در روزهای ٢٩ تا ٣١ مردادماه امسال برگزار می شود و کمیته برگزاری کلیاتی را درباره این رویداد مطرح می کند و تور بازدید از اماکن ورزشی برای سرپرستان برپا می کند.

سرپرست کاروان ایران به توکیو درباره روند نشست های خود با فدراسیون ها توضیح می دهد: در این جلسات بیشتر مباحث حمایتی و پشتیبانی و گزارش آنها مطرح است که نتایج آن در ستاد عالی بازیها مطرح می شود.

المپیک توکیو مردادماه سال آینده به میزبانی ژاپن برگزار می شود.

نظر شما