شناسهٔ خبر: 33974518 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سجادی:‌ طراحی لباس‌ کاروان مرداد مشخص می‌شود/ وضعیت رشته‌های مدال‌آور خوب است

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو اعلام کرد: وضعیت طراحی لباس کاروان تا اواسط مرداد مشخص می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در باره طرح‌های لباس ایران در این بازدیدها اظهار داشت: یکسری طرح به دست ما رسید ک به کمیته طراحی مد و لباس داده‌ایم. دکتر قبادی مسئول آن است. او هم با تعدادی از طراحان معروف تماس گرفت و طبق جلسه‌ای که داشتم اواسط مرداد هم لباس فرم هم گرمکن‌ها طراحی می‌شود. ما خواسته‌ها را گفته‌ایم و رنگ را آزاد گذاشته‌ایم.

وی درباره کارگاه‌هایی که قرار است برای مربیان، سرپرست و ورزشکاران برگزار شود، عنوان کرد: نیمه دوم امسال این کارگاه‌ها را برگزار خواهیم کرد. همچنین برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک هم می‌گیرند این کارگاه‌ها (علمی، فرهنگی، اجتماعی و روانی) برگزار خواهند شد و ما سرفصل‌ها را مشخص کرده‌ایم.

سجادی همچنین در باره جلسه‌ای که قرار است سرپرستان کاروان‌های کشورهای مختلف در توکیو برگزار کنند و شرایط مالی برای این بازی‌ها، یادآور شد:‌مشکل مالی نداریم، با کمیته بین‌المللی المپیک همکاری داریم. با توجه به فاصله یک سال مانده به المپیک قرار است جلسه سرپرستان روزهای 29 تا 31 مرداد برگزار شود. در این سه روز مسئولان برگزاری کلیاتی را مطرح می‌کنند که به صورت سؤال و جواب خواهد بود. نصف سه روز هم به بازی در امکانات خواهد گذشت.

 

وی در ادامه مصاحبه درباره اینکه در زمان بازی‌های آسیایی فدراسیون‌ها صحبت‌هایی را مطرح کردند و از مدال‌های خود گفتند اما تعدادی از آنها محقق نشد برای المپیک برنامه‌ها به چه صورت است، گفت:‌در آن بازی‌ها هم یکی از محورها پیش‌بینی مدال بود. ما با فدراسیون‌ها بحث حمایت و پشتیبانی را داریم. گزارش انها را جمع‌بندی می‌کنیم و به ستاد می‌بریم. حالا هم این است در جلسات مقدماتی گزارش می‌گیریم و در جلسه ستاد که مخصوص فدراسیون‌ها است اگر قرار به تصمیم‌گیری باشد در آنجا صورت می‌پذیرد.

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو درباره پیش‌بینی کسب سهمیه هم عنوان کرد:‌در هر دوره دستورالعمل‌ها فرق می‌کند. بعضی از فدراسیون‌ها 7 تا 9 رویداد را دارند که سهمیه بگیرند. بعضی از آنها باید در سه مسابقه شرکت کنند. بنابراین تا خرداد 99 مسابقات سهمیه المپیک ادامه دارد. در حال حاضر فدراسیون‌ها خوب کار می‌کنند و رشته‌هایی که شانس کسب مدال را دارند وضعیت‌شان خوب است.

انتهای پیام/

 

نظر شما