شناسهٔ خبر: 33951113 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیرکل فرودگاه های خوزستان خبر داد

آماده باش فرودگاه اهواز تا زمان برطرف شدن کامل احتمال پس لرزه در مسجد سليمان

مديرکل فرودگاه های خوزستان با بيان اينکه بروز زلزله ۵.۷ ريشتری در مسجد سليمان اختلال و مشکلی در فرودگاه اهواز ايجاد نکرده است، از آماده باش تمام نيروهای عملياتی اين فرودگاه برای امدادرسانی های احتمالی در صورت وقوع پس لرزه های شديد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد رضا رضایی، مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان عنوان کرد: صبح امروز (۱۷ تیر) زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر مسجد سلیمان را لرزاند که خوشبختانه خسارت جانی نداشت ولی به تعدادی از ساختمان ها آسیب رساند و موجب قطع برق در این شهرستان شد. در اهواز نیز این زلزله احساس شد در عین حال خسارتی نداشت و فرودگاه نیز کاملا عملیاتی و بدون مشکل است.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان با اشاره به وقوع چهار پس لرزه نسبتا شدید در مسجدسلیمان افزود: تمام نیروهای عملیاتی فرودگاه اهواز در آماده باش هستند و در صورت نیاز می توان از این فرودگاه برای امدادرسانی به بهترین شکل استفاده کرد.

وی گفت: به دنبال وقوع این زلزله کمیته ایمنی در فرودگاه اهواز برقرار شده و هماهنگی های لازم با ارگان های مختلف استان انجام شده است. در ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز نشست ویژه ای برای اتخاذ تدابیر لازم در صورت بروز مشکل در مسجدسلیمان برگزار شده است.

نظر شما