شناسهٔ خبر: 33906720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جاذبه‌های گردشگری گرگان بستری برای جذب گردشگر است

استاندر گلستان گفت: گرگان از جاذبه‌های بالایی برخوردار است که می‌تواند زمینه جذب گردشگر باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس عصر امروز در دیدار هیات مدیران شهرداری گوانژو چین که طی سفری دو روزه برای همکاری‌های مشترک با شهرداری گرگان به این شهر وارد شدند اظهار کرد: گرگان از جاذبه‌های بالایی برخوردار است که می‌تواند زمینه جذب گردشگر باشد.

وی ادامه داد: با توجه به علاقمندی گردشگران چینی به حضور در کشورهای مختلف، این استان می‌تواند ظرفیت خوبی برای سفر گردشگران چینی باشد.

استاندار گلستان گفت: گلستان تیم‌های ورزشی موفقی بخصوص در بسکتبال و والیبال دارد و از سوی دیگر ظرفیت‌های دانشگاهی گلستان قابلیت جذب دانشجویان از سراسر دنیا را دارد.

حق شناس بیان کرد: امیدواریم میزبانی استان گلستان در این سفر آنقدر خوب باشد که زمینه حضور دوباره شما به گلستان فراهم شود.

«گائو یایو» قائم مقام شهرداری گوانژو چین نیز در این دیدار اظهار کرد: کمتر از نصف سال از دیدار شهرداران دو شهر در چین می‌گذرد و در این فاصله کوتاه خیلی خوب است که به این نتیجه رسیدیم می‌توانیم این پیمان خواهر خواندگی را توسعه داده و محکم‌تر کنیم.

وی بیان کرد:  ما تمایل داریم ارتباط بین این دو شهر حتی در سطح گسترده‌تر ایجاد و گسترش یابد.

قائم مقام شهردار گوانگ‌ژو چین گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های موجود در استان گلستان و شهر گرگان به گونه‌ای است که ما علاقمند به تداوم ارتباط و همکاری هستیم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

نظر شما