شناسهٔ خبر: 33803115 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مطرح کرد:

افتتاح کندروي نواب با هدف کاهش بار ترافيکي بزرگراه چمران و نواب

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح کندروی نواب با هدف کاهش بار ترافیکی بزرگراه های شهید چمران و شهید نواب گفت: افتتاح این پروژه یکی از شروط پلیس برای برچیدن پل گیشا بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، صفا صبوری دیلمی ضمن بیان این مطلب با اشاره به مختصات پروژه کندروی نواب اظهار کرد: این پروژه که به طول تقریبی یک کیلومتر از خیابان نواب، حدفاصل بریانک شروع می شود و تا میدان 9 دی امتداد پیدا می کند، دسترسی به خیابان های قزوین و هلال احمر را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه محدوده مذکور در سال های گذشته مسدود شده و به همین دلیل دسترسی های محلی با محدودیت رو به رو بود، افزود: با افتتاح پروژه کندروی نواب، تخلیه شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران و نواب آسان تر می شود. ضمن اینکه با اجرای این پروژه یکی از شروط پلیس برای جمع آوری پل گیشا، محقق شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چرا پلیس اجرای این پروژه را به عنوان یکی از شروط مطرح کرد، گفت: اگر این کندرو افتتاح نمی شد شاهد ترافیک بیشتری در محدوده گیشا بودیم و تخلیه بزرگراه شهید چمران با مشکل مواجه می شد.
به گفته صبوری دیلمی هزینه احداث پروژه کندروی نواب که به طور کامل توسط واحد اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران انجام شد، حدود 4 میلیارد تومان بود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جمع آوری پل گیشا گفت: طبق برآوردهای اولیه قرار بود ظرف 45 روز تا دو ماه عملیات برچیدن پل انجام شود، اما با فشاری که وارد کرده ایم، امیدواریم پیش از موعد مقرر این بخش از پروژه انجام شود. مابقی بخش های مربوط به زیرگذر و سطح هم در حال انجام است.
صبوری دیلمی با بیان اینکه تا پیش از اول مهر بخشی از مسیر محدوده گیشا بازگشایی می شود، عنوان کرد: پروژه گیشا شامل سه قسمت است که بخش زیرزمین که حرکت شرق به غرب را تامین می کند تا پایان سال به اتمام می رسد. قسمت همسطح نیز که حرکات در شمال به جنوب و شرق به غرب تا چمران را تامین می کند تا قبل از اول مهر انجام می شود. قسمت بالا نیز به عنوان پل سبز زندگی اوایل سال 99 نصب می شود.
وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ترافیکی محدوده پل گیشا گفت: در حال حاضر ترافیک در این محدوده مشکل خاصی ندارد و مردم مسیرهای جایگزین را انتخاب کردند و به وضعیت پایدار رسیدیم؛ ترافیک فعلی کم تر از پیش بینی اولیه بود.

نظر شما