شناسهٔ خبر: 33738529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه حفاظت انصار:

خواستار حمایت فرمانده کل سپاه برای تکمیل پروژه‌های یزد هستیم

یزد ـ فرمانده سپاه حفاظت انصار گفت: از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست داریم تا برای تکمیل پروژه‌های سپاه الغدیر به ویژه پروژه‌های مشهد، حمایت کافی را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فتح‌الله جمیری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه سپاه امروز از انسجام خوبی برخوردار است، اظهار داشت: هیچ‌یک از اقدامات دشمنان در طول سال‌های گذشته نتوانست به جایگاه سپاه خدشه‌ای وارد کند و این نهاد بدون وقفه در حال انجام ماموریت‌های خود است.

وی با اشاره به اینکه سپاه الغدیر استان یزد یکی از مجموعه‌های موفق در سطح کشور است، افزود: اقشار بسیج، مراکز آموزشی و مجموعه‌های داخلی، سپاه الغدیر را به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسانده‌اند.

فرمانده پیشین سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: به حمدالله در ارتباط با سایر نهادها و به ویژه در حوزه شورای تامین استان هم همکاری و هماهنگی بسیار خوبی بین سپاه و سایر نهادها وجود داشت و کارها در تمام حوزه‌ها به خوبی پیش می‌رفت و تعامل به نحوی بود که برخی کارها که حتی ۱۲ سال معطل مانده بود، با پیگیری‌های مجدانه به انجام رسید.

وی همچنین به تشریح نقش سپاه الغدیر در عملیات‌های دوران دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: تیپ الغدیر استان یزد تیپی بود که در تمام عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس حتی یک مرتبه عقب نشینی نداشته و این موضوع توسط جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه مطرح شد.

فرمانده سپاه حفاظت انصار یادآور شد: کارهای بزرگ و پروژه‌های خوبی در استان یزد آغاز همچنین پروژه بزرگی در مشهد مقدس از سوی سپاه الغدیر استان یزد در حال انجام است که از فرمانده کل سپاه تقاضا داریم این پروژه‌ها ادامه پیدا کند و به پایان برسد.

جمیری از همکاری تمام نیروهای سپاه الغدیر در طول خدمت نزدیک به دو سال خود در استان یزد قدردانی کرد و افزود: امیدواریم هر روز شاهد بالندگی هرچه بیشتر نیروهای سپاه الغدیر استان یزد باشیم.

به گزارش مهر، در این مراسم از تلاش‌های سردار فتح الله جمیری تجلیل و سرهنگ رضا میرشمسی به عنوان فرمانده سپاه الغدیر استان یزد معرفی شد.

نظر شما