شناسهٔ خبر: 33738292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

۵۷ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی است

اصغری مهرآبادی با اشاره به اینکه از آغاز اجرای طرح مسکن مهر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد احداث شده، گفت: ۵۷ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، «احمد اصغری مهرآبادی» امروز(پنج شنبه ۶ تیر)در حاشیه بازدید از مسکن مهر تربت حیدریه در جمع خبرنگاران به رشد روند تحویل واحدهای مسکن مهر با توجه به افق تعیین شده از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه روند تحویل واحدهای مهر در چند ماه اخیر شتاب خوبی گرفته است و با این سیر سعودی انتظار می‌رود تا پایان سال بتوانیم تحویل ۱۵۰هزار واحد تکلیفی را محقق کنیم.

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به روند تحویل واحدهای مسکن مهر که در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی انجام شده تاکید کرد: در خصوص تکمیل واحدهای نیمه تمام در سال ۹۸-۹۹ واحدهای نیمه تمام طبق تاکید مقام عالی وزارت و ابلاغ صورت گرفته خواستار اعلام برنامه زمان بندی شهرها شده اند.

 

اصغری مهرآبادی با تاکید بر اینکه از آغاز اجرای طرح مسکن مهر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد احداث شده که یک میلیون و ۸۲۵ هزار واحد آن تحویل شده و حدود ۲۰۰ هزار واحد آن آماده واگذاری است، افزود: در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر ۱۴ استان عملکردشان صددرصد است و دیگر استان تا هم دارند کار را پیش میبرند البته درشهرهای جدید نیاز به تلاش بیشتری داریم‌.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۷ هزار مسکن مهر بدون متقاضی است، گفت: در مورد بحث ۱۵۰ هزار واحد در سال جاری که تکلیف ستاد مقاومتی بوده است پس از ابلاغ جلسات برگزار و سهم هریک از سازمان ها مشخص شده است که در این تقسیم بندی سهم شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر ۸۴ هزار واحد، شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ۱۶هزار واحد ‌شهرهای جدید هم مطابق سامانه ۵۰ هزار واحد‌ است که در مجموع ۱۵۰ هزار را باید تحویل داده شود.

 

 

نظر شما