شناسهٔ خبر: 33731790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرودگاه بین المللی همدان، در کش و قوس پرواز حجاج

با وجود پیگیری استاندار و نمایندگان مجلس، برقراری مجدد پرواز حجاج از فرودگاه همدان، همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز همدان،  مدیر فرودگاه همدان میگوید: با تذکر‌های جدی نمایندگان در صحن مجلس به وزیر راه و شهرسازی و پیگیری‌های استاندار همدان، امیدا است این پرواز‌ها مانند سال گذشته از فرودگاه بین المللی همدان انجام شود.
سهراب کلوندی، با اشاره به مکاتبات انجام شده با وزرات راه و شهر سازی گفت: نامه‌ی اعتراضی با امضای نمایندگان استان خطاب به وزیر راه و شهرسازی تنظیم و ارسال شد تا پرواز‌های حُجاج از فرودگاه همدان مجدد برقرار شود.
 
فرودگاه بین المللی همدان، در کش و قوس پرواز حجاج
وی افزود: در صورت برقراری مجدد پرواز‌های حجاج از فرودگاه بین المللی همدان، امسال ۴ هزار و ۷۶۵ زائر بیت الله الحرام از استان‌های همدان و کردستان در قالب ۴۰ کاروان با ۳۴ پرواز این فرودگاه، از ۳ تا ۷ مرداد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
پیش از این مدیر حج و زیارت استان اعلام کرده بود پرواز حجاج از فرودگاه بین المللی همدان، به دلیل تحریم‌ها و محدودیت پرواز برای برخی شرکت‌های هواپیمایی، به فرودگاه بین المللی امام خمینی  منتقل شده است.
این درحالی است که امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، لغو پرواز حجاج از فرودگاه همدان را ناشی از بی میلی مسئولان استان برای انجام این پرواز‌ها از همدان و پیگیری نکردن مسئولان فرودگاه برای برقراری مجدد این پرواز‌ها میدانست و گفته است با وجود پیگیری و هزینه های فراوان برای نوین سازی برج مراقبت، باند فرود و سالن انتظار فرودگاه همدان، بدون استفاده ماندن آن قابل قبول نیست و مدیریت فرودگاه می بایست تلاشهای مضاعفی در جهت ساماندهی و افزایش پروازهای داخلی انجام دهد.
 
فرودگاه بین المللی همدان، در کش و قوس پرواز حجاج
حال باید دید پس از کش و قوس‌های فراوان پرواز حجاج از فرودگاه بین المللی همدان انجام می‌شود؟
 
 

نظر شما