شناسهٔ خبر: 33730925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رقابت‌های قهرمانی کشور؛

درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت‌های دو و میدانی جانبازان و معلولان

خبرگزاری صداوسیما

ورزشکاران کرمانشاهی هیأت جانبازان و معلولان اعزامی به رقابت‌های دو میدانی قهرمانی کشور موفق به کسب 6 مدال طلا ، نقره و برنز در ماده‌های مختلف شدند .

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه ، در این رقابت‌ها درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت‌های دوومیدانی جانبازان و معلولانکه از ۴ تیرماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده است ، ۳۱ تیم از سراسر کشور حضور دارند و ورزشکاران در کلاس‌های مختلف با هم به رقابت مي کنند .
در این رقابت‌ها فرهاد کهریزی در ۱۰۰ متر و علی الفت نیا در ۲۰۰ متر به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.
هرمز صیدی ، علی آگاهی ، مهران نکویی مجد ، یاسین خسروی نیز در پرتاب وزنه به تربیت در کلاس‌های مختلف در جایگاه‌های اول ، دوم و سوم قرار گرفتند .
در بخش آقایان علی الفت نیا و فرهاد کهریزی (دوومیدانی) ، مهران نیکویی مجد ، هرمز صیدی ، جواد ابراهیمی ، یاسین خسروی ، محمد طا‌ها بیگرضایی و علی آگاهی در بخش پرتاب نیزه ، دیسک و وزنه با مربی گری عابدین مرادی و یدالله دست تپه از کرمانشاه در این رقابت‌ها حضور دارند .
در بخش بانوان هم زهرا شاه محمدی پرش طول ، مریم رنجبر ، آرزو جوزبرکن ، مهسا پرتوی ، وحیده عیوضی و نرگس ایزدی در بخش پرتاب‌ها ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در این رقابت‌ها هستند.
این رقابت‌ها تا ۸ تیر ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران ادامه دارد.

نظر شما