شناسهٔ خبر: 33727083 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

چهره‌ها در هفته‌ای که گذشت؛

گویا عباس کیا رستمی کماکان زنده است/ تکلیف نامعلوم آقازاده‌ها با هنرمندان/ خطر دوربین‌ها در کمین سلبریتی‌ها/ محسن تنابنده و احمد مهرانفر در آغوش تئاتر

سینمای ایران در هفته ای که گذشت یاد و خاطره عباس کیارستمی را زنده نگه داشت تا در هفته پر حاشیه سینما و تلویزیون او چهره برتر این هفته خبرگزاری برنا باشد.

صاحب‌خبر -

انصافاً تکلیف آقازاده‌ها با هنرمندان سینما و تلویزیون  معلوم نیست، یکی مثل "مهران مدیری" در سریالش آنها را نقد می کند یکی هم مثل امیر جعفری حق را دو دستی به آنها می دهد. 

هفته ای که گذشت ویدیویی از "امیر جعفری" بازنشر شد که در آن جعفری زندگی لاکچری را حق آقازاده‌ها دانست.

بعد از "رامبد جوان" و "نگار جواهریان" این هفته نوبت به "ستاره اسکندری" رسید تا زندگی شخصی‌اش در ترکیه مستندسازی شود و در واقع هشداری باشد برای دیگر هنرمندان که بی‌تردید زندگی‌شان در همه حال زندگی‌شان تحت نظر افراد عادی است. 

"جواد خیابانی" که مدتی بعد از مسابقات لیگ برتر به عنوان گزارشگر فعالیتی نداشت با گزارش مسابقه‌ای از سری مسابقات کوپا آمریکا دوباره به عرصه گزارش فوتبال بازگشت تا مردمی که نگران حال او بودند مجددا  با  شنیدن  صدای او خوشحال شوند!

"احمد مهرانفر" و "محسن تنابنده" بعد از سال‌ها درخشش در کنار هم در سریال‌های "پایتخت" و "علی البدل" تصمیم گرفتند در نمایش "مولن روژ" به کارگردانی حسین پارسایی به عرصه تئاتر بازگردند، شنیده می شود هر دو بابت حضور در این نمایش دستمزد مفصلی دریافت کردند.

"شراره درشتی"، همسر "رضا ژیان"، که به بیماری سرطان دچار شده و هفته گذشته یکی از چهره‌های خبرگزاری برنا بود این هفته با انتشار عکسی از خودش با موی تراشیده اعلام کرد: من از سرطان قوی‌تر هستم! خبرگزاری برنا برای این بازیگر تئاتر و تلویزیون آرزوی سلامتی دارد. 

در هفته‌ای که گذشت خانواده سینما و هنر سالروز تولد"عباس کیارستمی" کارگردان شهیر و کارگردان صاحب نام و صاحب سبک سینمای ایران را جشن گرفتند، اتفاقی که بازخورد جهانی نیز داشت. بی‌تردید "عباس کیارستمی" چه در زندگی و در دوران فعالیتش و چه در روز فوتش یکی از خبرسازترین چهره های سینمایی دنیا بود.

نظر شما