شناسهٔ خبر: 33719914 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لوکاس توریرا می‌خواهد به میلان ملحق شود اما انگلیسی‌ها باور دارند این خبر صحت ندارد!

جواد رحمانی

جدال میان رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی بر سر موضوع جدایی لوکاس توریرا از آرسنال.

صاحب‌خبر -

طرفداری- همه چیز از آنجا شروع شد که لوکاس توریرا در مصاحبه‌ای قبل از شروع کوپا آمریکا، از بهتر بودن زندگی در ایتالیا گفت و استارت همه چیز آنجا زده شد.

برکسی پوشیده نیست که میلان قصد دارد به هر ترتیب شده، لوکاس توریرا را به سن سیرو بکشاند. مارکو جامپائولو نقش پررنگی در متقاعد کردن این هافبک ۲۳ ساله و اروگوئه‌ای داشته است. جانلوکا دی مارتزیو باور دارد توریرا خواستار بازگشت به ایتالیا و پیوستن به شیاطین فوتبال ایتالیاست و برای تحقق این امر، در اولین قدم، روسونری پیشنهاد انتقال قرضی ۲ ساله ۵ میلیون یورویی با بند خرید اجباری به مبلغ ۳۰ میلیون یورو ارسال خواهد کرد.

اکثر خبرنگاران نزدیک به باشگاه میلان مانند ویتو آنجله، این خبر را تایید کرده و حتی اضافه کرده‌اند توریرا می خواهد به میلان ملحق و تبدیل به یکی از پنج خرید جدید روسونری در نقل و انتقالات تابستانی شود. البته به گفته این منبع، آرسنال موافق این موضوع است که هافبک ناراضی خود را بفروشد اما مبلغ این انتقال باید ۴۵ میلیون یورو باشد، رقمی که از نظر توپچی‌ها ارزش واقعی توریرا محسوب می شود.

در سوی دیگر و در انگلیس، نظرات کاملا متفاوت است. David Ornstein از بی بی سی باور دارد آرسنال تمایلی به فروش لوکاس توریرا ندارد و این ستاره جوان، برخلاف اخبار منتشر شده در ایتالیا، از شرایطش در لندن راضی است. در ادامه این گزارش آمده است میلان می‌داند این انتقال گرانقیمت خواهد بود و چندان تمرکزش را روی توریرا نگذاشته است زیرا آن ها اهداف دیگری را هم دنبال می کنند.

نظر شما