شناسهٔ خبر: 33718422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عدم استاندارد سازی ورزشگاه‌های استان‌های دارای لیگ منجر به برگزاری مسابقات بدون تماشاچی می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: برگزاری مسابقات در وزرشگاه‌های استان های همسایه و بدون تماشاچی نتیحه عدم استاندارد سازی وزرشگاه‌ها در استان‌های دارای لیگ بوده و در این صورت مجبور به کاهش تیم‌ها از ۱۶ به ۱۴ تیم هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مهدی تاج ظهر امروز در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین که در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: برای تامین امنیت و آرامش و آسایش تماشاگران و برگزاری با برنامه‌ بازی‌های فوتبال باید امکاناتی همچون دوربین، فروش الکترونیک بلیت در وزرشگاه‌ها مهیا شود چرا که این موارد الزامات اولیه برپایی مسابقات ورزشی هستند.

وی بیان کرد: تامین زیرساخت‌های لازم در وزرشگاه‌ها لازمه برگزاری لیگ فوتبال برتر بوده که باید برای منطقی بودن این عمل، شورای امنیت تصمبماتی اخذ کند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: کارخانه های صنعتی بسیاری در استان قزوین فعالیت می‌کنند پس می‌توان یک تیم حداقل لیگ دو و تیم فوتبال ساحلی و فوتسال را با وجود این ظرفیت‌ها و حمایت‌های دیگر راه اندازی کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات در وزرشگاه‌های استان های همسایه و بدون تماشاچی نتیحه عدم استاندارد سازی وزرشگاه‌ها در استان‌های دارای لیگ بوده و در این صورت مجبور به کاهش تیم‌ها از 16 به 14 تیم هستیم.



تاج افزود: جلوگیری از بروز مشکلات جدی تر و رعایت قوانین بین المللی باید حائز اهمیت واقع شود و در صورت عدم تامبن الزامات در ورزشگاه‌ها از برپایی لیگ در ان‌ها خودداری می‌شود با وجود اینکه مسائلی همچون تعطیلی 50 درصد برنامه‌های ورزشی صداو سیما و نگرانی بیننده رسانه‌ها و تماشاچیان در ورزشگاه‌ها را شاهد خواهیم بود.

امکانات لازم برای راه‌اندازی تیم‌های ساحلی در قزوین وجود دارد
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین نیز اظهار داشت: با حمایت فدراسیون به منطور راه‌اندازی تیم‌های ساحلی می‌توانیم در قزوین نسبت به ان اقدام کنیم چرا که امکانات لازم برای راه اندازی این تیم را در اختیار داریم و تنها اقدامات اجرایی و اداری نیاز است.

وی افزود: به منظور حمایت مالی از تیم‌های لیگ برتر می‌توان از ظرفیت 3 هزار تایی واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک در سطح استان بهره برد چرا که هریک از این واحدها قابلیت پشتیابی حداقل یک تا دو تیم لیگ برتر در رشته‌های مختلف را دارند.

زاهدی بیان کرد: استان قزوین دارای یک ورزشگاه 15 هزار نفری بوده و با وجود استعدادهای درخشان ورزشی ظرفیت میزبانی برخی مسابقات کشوری و اردوهای تیم‌های ملی را نیز داراست.

وی تاکید کرد: برای ترفیع جایگاه تیم فوتبال کاسپین قزوین در لیگ دو باید حمایت‌های فدراسیون صورت گیرد که نیازمند توجه ویژه مسئولان به این حوزه است.

انتهای پیام/ن

نظر شما