شناسهٔ خبر: 33716138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:

هدفگذاری ارتقای کیفیت خدمات درمانی استان/ جذب نیرو بر محور قانون

یاسوج- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی استان مورد تاکید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدانپناه ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با تاکید بر بهره برداری اصولی از پروژه ها، افزود: طی دو سال گذشته خیلی از پروژه ها افتتاح شد، اما به بهره برداری نرسید.

یزدانپناه ابراز داشت: دانشگاه از انتظارات اصلی دور شده و بازگشت دانشگاه به ریل خدمت گذاری از هدفگذاری های ماست.

یزدانپناه عدم پایبندی به قانون را از مشکلات ایجاد شده در دانشگاه دانست و گفت: شفافیت در کار و پایبندی به قانون محور فعالیت ما خواهد بود.

وی برنامه محوری را مورد تاکید قرار داد و گفت: تعامل با حوزه های مختلف نیز اجرایی خواهد شد.

یزدانپناه استخدام های غیر قانونی را از دیگر مشکلات به وجود آمده در دانشگاه دانست و گفت: در مدیریت جدید اجازه تخلفات را نخواهیم داد و جذب نیروها بر اساس قانون و عدالت محوری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شایسته سالاری، تجربه، مقبولیت دانشگاهی و مردمی از محور انتخاب ها خواهد بود، بیان کرد: توازن منطقه ای نیز در دانشگاه مورد تاکید قرار خواهد گرفت و از نیروهای توانمند استان استفاده خواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به بدهی دانشگاه، گفت: بدهی دانشگاه در سال ۹۵، ۳۰ میلیارد بود و اکنون به ۱۷۴ میلیارد تومان رسیده و ۲۲ میلیارد تومان بدهی پروژه ها وجود دارد.

یزدانپناه افزود: ۶۳ پروژه بهداشت و درمان در استان وجود دارد که سعی خواهیم کرد تا هفته دولت در اختیار مردم قرار گرفته و از آن بهره مند سوند.

پزدانپناه با اشاره به اولویت خدمات سرپایی، از بهره برداری از سه کلینیک تا هفته دولت خبر داد و بیان کرد: ارتقای شاخص های این محور نیز مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

یزدانپناه از بهره برداری امرکز پزشکی هسته ای تا پایان سال ۹۸ خبر داد و گفت: اقدامات عملیاتی در این محور نیز اجرایی می شود.

پزدانپناه با اشاره به تکمیل و بهره برداری از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید جلیل یاسوج و بیمارستان باشت، ابراز داست: طی روز گذشنه بخش قلب و عروق بیمارستان شهید جلیل به بهره برداری رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ارتباط سازنده با رسانه ها را از محور فعالیت های این مجموعه دانست و ابراز داشت: حمایت و نقد سازنده رسانه ها و پرهیز از مسائل حاشیه ای مورد استقبال قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در مدیریت جدید شکایتی بر علیه رسانه ها نخواهیم کرد و رسانه ها وجدان خود را قاضی قرار داده و مشکلات را مطرح کنند.

نظر شما